Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorNeprašová, Kristýna
dc.contributor.refereeLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-3
dc.date.accessioned2021-09-06T22:15:26Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-09-06T22:15:26Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-7-30
dc.identifier84490
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45114
dc.description.abstractV této bakalářské práci se zaměřuji na význam absence otce ve výchově předškolního dítěte a důsledky této absence na dítě. Pro dítě předškolního věku má nezastupitelnou úlohu rodinné prostředí, které má vytvořit harmonické podmínky pro jeho správný vývoj. Absence jednoho z rodičů přináší komplikace při vytváření vlastní identity dítěte. Cílem této práce je zjistit, zda je nutné, aby mělo dítě mužský vzor v předškolním věku a pokud ano, jakou má jeho nepřítomnost váhu v duševním vývoji dítěte. Ve výzkumné části se zaměřuji především na ženy samoživitelky, které přebírají z různých důvodů role obou rodičů a porovnávám jejich výchovu a vývoj dětí s dětmi z rodin úplných a funkčních. Díky empirickému výzkumu zjišťuji, jak moc je mužský vzor důležitý a zda je žena schopna sama zastat plnohodnotně obě role.cs
dc.format97 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrodinacs
dc.subjectdetics
dc.subjectvychovacs
dc.subjecttypy vychovycs
dc.subjectfunkce rodinycs
dc.subjectrozpad rodinycs
dc.subjectabsence otcecs
dc.titleAbsence mužského vzoru ve výchově předškolního dítětecs
dc.title.alternativeAbsence of a male model in preschool educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn this bachelor's thesis I focus on the importance of the absence of a father in the education of a preschool child and the consequences of the absence of a male figure in child's life. The aim of this work is to find out whether it is necessary for a child to have a male model in preschool age and if so, what is the weight of his absence in the mental development of the child. In the research part, I focus mainly on single mothers who take over the role of both parents for various reasons and compare their children upbringing and development with children from complete and functional families. Thanks to the empirical research, I am discovering to what extent is a male role model important for a child's development and whether the woman alone is able to fully fill in for both roles on her own.en
dc.subject.translatedfamilyen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedtype of educationen
dc.subject.translatedfamily functionen
dc.subject.translatedvaluesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Nepras_.pdfPlný text práce2,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Neprasova_oponent.pdfPosudek oponenta práce598,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Neprasova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce609,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Neprasova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce184,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45114

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.