Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVajzová, Simona
dc.contributor.refereeMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.date.accepted2021-9-3
dc.date.accessioned2021-09-06T22:15:27Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2021-09-06T22:15:27Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier87072
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45116
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce je zaměřena na náročné životní situace dětí předškolního věku. V práci jsou zdokumentovány teoretická pedagogicko-psychologická východiska týkající se stresu, krize, krizových situací, náročných životních situací. Dále je popsána empirická část, která je zaměřená na kazuistiky. Kazuistiky byly vytvořeny z anamnéz respondentů a mapují jejich vnímání, prožívání a chování během probíhající krize. V práci je uvedeno i porovnání kazuistik a pochopení přístupu k těmto situacím a jejich řešení. Ke konci práce je uvedeno shrnutí a doporučení obsahující zásobník rad, jak k dané problematice přistupovat a jaká volit řešení.cs
dc.format39 s. ( 76 449 znaků), VI s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkrizecs
dc.subjectděti předškolního věkucs
dc.subjectkrizové situacecs
dc.subjectstrescs
dc.subjectrozvodcs
dc.titleNáročné životní situace dětí předškolního věkucs
dc.title.alternativeDifficult life situations of children of preschool ageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on the demanding life situations of preschool children. The thesis documents the theoretical pedagogical-psychological basis for stress, crisis, crisis situations, difficult life situations. Furthermore, the empirical part is described, which is focused on case studies. The case studies were created from the anamnesis of the respondents and map their perception, experience and behavior during the ongoing crisis. The work also compares case studies and includes understanding the approach to these situations and their solutions. At the end of the work there is a summary and recommendations containing a stack of advice on how to approach the issue and what solution to choose.en
dc.subject.translatedcrisisen
dc.subject.translatedpreschool childrenen
dc.subject.translatedcrisis situationsen
dc.subject.translatedstressen
dc.subject.translateddivorceen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_NZS_Vajzova_Simona.pdfPlný text práce667,21 kBAdobe PDFView/Open
Vajzova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce661,43 kBAdobe PDFView/Open
Vajzova_oponent.pdfPosudek oponenta práce677,01 kBAdobe PDFView/Open
Vajzova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce188,36 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/45116

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.