Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vočadlová Klára, RNDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Osobová, Tereza | |
dc.date.accepted | 2021-9-9 | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T22:16:10Z | - |
dc.date.available | 2020-6-3 | |
dc.date.available | 2021-09-13T22:16:10Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-6-30 | |
dc.identifier | 85384 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/45174 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá kritickými místy ve výuce tematického celku Půda a jejich příčinami na druhém stupni ZŠ. Hlavním cílem práce byla identifikace konkrétních kritických míst ve výuce tematického celku Půda a jejich příčin. Dalším cílem práce bylo určení osvědčených a neosvědčených metod výuky tematického celku Půda. | cs |
dc.format | 44 s. (64 368 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | kritická místa | cs |
dc.subject | příčiny kritických míst | cs |
dc.subject | půda | cs |
dc.subject | výuka o půdách | cs |
dc.subject | výuka zeměpisu | cs |
dc.subject | polostrukturovaný rozhovor | cs |
dc.title | Kritická místa ve výuce tématického celku Půda na 2. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Critical spots in the education of the topic "soil" at the upper elementary school level | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with critical spots in the education of the topic "soil" and their sources at the upper elementary school level. The main aim of the work was to identify specific critical spots in the education of the topic "soil" and their sources. Another aim of the work was to determine the tried and tested methods of teaching of soils. | en |
dc.subject.translated | critical spots | en |
dc.subject.translated | sources critical spots | en |
dc.subject.translated | soil | en |
dc.subject.translated | teaching of soils | en |
dc.subject.translated | geography education | en |
dc.subject.translated | semi-structured interview | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP-kriticka_mista_tematickeho_celku_Puda.pdf | Plný text práce | 1,58 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
OSOBOVA_VEDOUCI.pdf | Posudek vedoucího práce | 534,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
OSOBOVA_OPONENT.pdf | Posudek oponenta práce | 704,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
OSOBOVA_PRUBEH OBHAJOBY.pdf | Průběh obhajoby práce | 116,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45174
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.