Title: Návrh modulu překlenující kritické místo ve výuce zeměpisu: Pohyby Země
Other Titles: Designing educational module overcoming critical spot "Earth Movements" in geography education
Authors: Vítková, Michaela
Advisor: Stacke Václav, RNDr. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45182
Keywords: kritická místa;výukový modul;zeměpisné vzdělávání;pohyby země
Keywords in different language: critical spots;learning module;geography education;earth movements
Abstract: Bakalářská práce se zabývá odhalením a překonáním příčin kritičnosti tematického celku Pohyby Země. Součástí práce je rozbor literatury, metodika a výsledky. Zvolená metodika a výsledky jsou v práci podrobně popsány.
Abstract in different language: The bachelor thesis deals with detection and overcoming of the causes of criticality of the thematic unit Earth Movements. Part of the thesis is an analysis of the literature, a methodology and the results. The chosen methodology and the results are described in detail.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska_prace_Michaela_Vitkova.pdfPlný text práce779,43 kBAdobe PDFView/Open
VITKOVA_VEDOUCI.pdfPosudek vedoucího práce641,97 kBAdobe PDFView/Open
VITKOVA_OPONENT.pdfPosudek oponenta práce761,07 kBAdobe PDFView/Open
VITKOVA_PRUBEH OBHAJOBY.pdfPrůběh obhajoby práce116,91 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/45182

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.