Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorArmakolas, Stefanos
dc.contributor.authorPapakonstantinou, Nikolaos
dc.contributor.authorGriva, Anastasia
dc.contributor.authorKrotký, Jan
dc.date.accessioned2021-12-03T07:19:59Z
dc.date.available2021-12-03T07:19:59Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2021, č. 1, s. 40-44.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2021/10/journal-itev-2021-1.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46235
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectdálkové studiumcs
dc.subjectlaboratorní kurzycs
dc.subjectspecialitacs
dc.titleDistance based laboratory specialty coursesen
dc.title.alternativeΕΞ ΑΠΟΣΤΆΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚA ΜΑΘHΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚOΤΗΤΑΣel
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedAn important aspect of distance learning is considered to be the flexibility it provides, both in terms of the time, but also the place of its conduction. That freedom of choice makes it a necessity, for the educational institutions and their faculties, to form a detailed and specialized curriculum that implements teaching methods proven to perform better in distance education scenarios. More specifically, in fields that include courses related to either the natural sciences, such as physics, chemistry and mathematics, or the applied sciences of technology, there is a direct link between the theoretical courses and laboratory activities. The purpose of this study is to highlight the importance of finding ways that properly convey the material of laboratory specialty courses through distance learning.en
dc.subject.translateddistance educationen
dc.subject.translatedlaboratory coursesen
dc.subject.translatedspecialtyen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
Číslo 1 (2021)
Číslo 1 (2021)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
journal-itev-2021-1-40-44.pdfPlný text255,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46235

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.