Název: Tourismuswerbung in ausgewählten deutschen Bundesländern: Analyse und Vergleich aktueller Publikationen
Další názvy: Tourism Advertisement in Selected Federal States of Germany: Analysis and Comparison of Current Publications
Autoři: Kudrnová, Anna
Vedoucí práce/školitel: Heitz Gisela, M.A.
Oponent: Smolíková Marie, PhDr.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/46859
Klíčová slova: turistické prospekty;bavorsko;severní porýní-vestfálsko;turistické cíle;reklama;analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: tourismuswerbung;bayern;nordrhein-westfalen;touristische ziele;werbung;analyse
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá turistickými prospekty ve spolkových zemích Bavorsko a Severní Porýní-Vestfálsko, které jsou analyzovány ze stylistické i jazykové stránky. Jde o prospekty oblíbených turistických cílů v těchto vybraných spolkových zemích a způsob, jakým jsou prezentovány jak v tištěných materiálech, tak na internetu. Teoretická část se věnuje turismu obecně, historii reklamy a analýze částí, z kterých se reklama skládá. V této části jsou popsána kritéria, podle kterých jsou reklamní prospekty později analyzovány. V praktické části jsou všechny objekty krátce představeny a analyzovány. Analýza se skládá ze dvou částí, obsahové a jazykové části. Cílem této práce je analýza a srovnání prospektů určitého objektu z jedné spolkové země se srovnatelným nebo podobným objektem z druhé spolkové země. Na závěr jsou ve shrnutí prezentovány výsledky analýzy.
Abstrakt v dalším jazyce: Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit den Tourismuswerbungen im Bundesland Bayern und Nordrhein-Westfalen, die aus der stilistischen und sprachlichen Seite analysiert werden. Es geht um die Prospekte der beliebten Tourismusziele in diesen ausgewählten Bundesländern und die Weise, wie sie präsentiert werden, sowohl als gedruckte Materialien als auch als Internetmaterialen. Der theoretische Teil widmet sich dem Tourismus allgemein, der Geschichte der Werbung und der Analyse der Bestandteile der Werbung. In diesem Teil werden die Kriterien beschrieben, nach denen die Werbeprospekte später analysiert werden. Im praktischen Teil werden alle Objekte kurz vorgestellt und analysiert. Die Analyse besteht aus zwei Teilen, einem inhaltlichen und einem sprachlichen Teil. Das Ziel dieser Arbeit ist die Analyse und der Vergleich der Prospekte eines bestimmten Objektes aus dem ersten Bundesland mit einem vergleichbaren oder ähnlichen Objekt aus dem zweiten Bundesland. Zum Schluss werden die Analyseergebnisse in der Zusammenfassung präsentiert.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
KUDRNOVA_PDF.pdfPlný text práce14,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kudrnova_vedouci GH.pdfPosudek vedoucího práce1,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Kudrnova_posudek_oponentMS.docPosudek oponenta práce32 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Kudrnova.pdfPrůběh obhajoby práce270,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46859

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.