Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNěmcová Bohuslava, Mgr. Ph.D.-
dc.contributor.authorZajacová, Ivanna-
dc.contributor.refereeFranta Anastasiia Iljinična, specialista in philologie Ph.D.-
dc.date.accepted2021-6-3-
dc.date.accessioned2022-02-14T23:11:02Z-
dc.date.available2020-6-26-
dc.date.available2022-02-14T23:11:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.date.submitted2021-4-30-
dc.identifier86018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46919-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou reklamních spotů a jejich vlivem na spotřebitele. Popisuje psychologické aspekty, které ovlivňují reklamu a její působení. Jedná se o oblasti paměti, vnímání a motivace. Dále se zabývá různými typy médií a definicí pojmu jako je marketing, marketingový mix a marketingová komunikace. Závěrečná část se věnuje analýze reklamních spotů od automobilových společností Škoda a.s. a AutoVaz a.s.cs
dc.format40+10 přílohy (67 146 znaků)-
dc.language.isocs-
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttelevizní spotcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectreklamní médiacs
dc.subjectpsychologie reklamycs
dc.subjectvliv reklamycs
dc.subjectpsychologie barev a hudbycs
dc.subjectautomobilcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectškoda a.s.cs
dc.subjectskoda karoqcs
dc.subjectavtovaz a.s.cs
dc.subjectlada vesta sw crosscs
dc.titleCharakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada.cs
dc.title.alternativeCharacteristics and comparison of Czech and Russian advertising spots focusing on Skoda and Lada carsen
dc.typebakalářská práce-
dc.thesis.degree-nameBc.-
dc.thesis.degree-levelBakalářský-
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická-
dc.thesis.degree-programFilologie-
dc.description.resultObhájeno-
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the issue of advertising and also the impact of advertising on consumers.The work describes psychological aspects that affect advertising and its effects. It is an area of memory, perception and motivation. The work also deals with various types of media and definitions of terms such as marketing, marketing mix and marketing communication. The final part is devoted to the analysis of advertisements from the car companies Škoda a.s. and AutoVaz a.s.en
dc.subject.translatedtv spoten
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmédiaen
dc.subject.translatedadvertising mediaen
dc.subject.translatedpsychology of advertisingen
dc.subject.translatedthe influence of advertisingen
dc.subject.translatedpsychology of colors and musicen
dc.subject.translatedcaren
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedskoda a.s.en
dc.subject.translatedskoda karoqen
dc.subject.translatedavtovaz a.s.en
dc.subject.translatedlada vesta sw crossen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska _prace_Zajacova.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zajacova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce204,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek_oponent_Zajacova_bez podpisu.pdfPosudek oponenta práce182,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CCF_000158.pdfPrůběh obhajoby práce347,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46919

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.