Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKasalová, Iveta
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-14
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:46Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:46Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier82739
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47427-
dc.description.abstractCílem práce je zjištění faktorů, které zákazníky při výběru dovolené v rámci České republiky nejvíce ovlivňují. Pro výzkum byla zvolena conjoint analýza - metoda založená na výběru. Cílovými respondenty jsou studenti vysokých škol žijící na území Plzeňského kraje. Zvolená forma respondentů je dotazování pomocí on-line dotazníku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou části. První část zahrnuje teoretická východiska, kterými jsou cestovní ruch, zaměření na zákazníka, motivace, marketingový výzkum a conjoint analýza. Druhou částí je část praktická. Tato část zahrnuje přípravnou a realizační etapu. Přípravná etapa obsahuje podmínky výzkumu, zvolení dat pro conjoint analýzu, přípravu dotazníku, strukturu respondentů a práci s programem. V realizační etapě se nachází samotný výzkum práce. Na závěr je shrnutí a doporučení pro stakeholdery v destinaci.cs
dc.format61
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82739-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectconjoint analýzacs
dc.subjectpreferencecs
dc.titlePreference vybraného segmentu zákazníků při výběru dovolenécs
dc.title.alternativePreferences of a selected customer segment when choosing holidayen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe goal of the work is to determine the factors that most influence customers when choosing a holiday in the Czech Republic. A conjoint analysis - a method based on selection - was chosen for the research. The target respondents are university students living in the Pilsen region. The chosen form of respondents is questioning using an online questionnaire. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part includes theoretical background, which is tourism, customer focus, motivation, marketing research and conjoint analysis. The second part is the practical part. This part includes the preparatory and implementation stage. The preparatory stage includes research conditions, selection of data for conjoint analysis, preparation of the questionnaire, structure of respondents and work with the program. The research of the work itself is in the implementation stage. Finally, there is a summary and recommendations for stakeholders in the destination.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedconjoint analysisen
dc.subject.translatedpreferencesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Kasalova.pdfPlný text práce1,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasalova_Iveta_v.pdfPosudek vedoucího práce122,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasalova_Iveta_o.pdfPosudek oponenta práce119,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasalovaob.pdfPrůběh obhajoby práce31,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47427

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.