Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorLochař, Jakub
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-15
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:46Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2022-04-18T22:10:46Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-9
dc.identifier82746
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47428-
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o problematice společenské odpovědnosti firem (CSR), ve vybraných nadnárodních korporacích. Konkrétněji je směřováno na sdělování informací v kontextu zařaditelných do konceptu CSR. Cílem práce bylo jednak zjistit, zda vybrané nadnárodní korporace ve svých výročních zprávách za sledovaná období (2016, 2017, 2018 a 2019) komunikují informace, které se dají v kontextu přiřadit do aktivit společenské odpovědnosti firem. Zároveň druhým cílem bylo určit, která z oblastí společenské odpovědnosti je ve výročních zprávách ve sledovaných obdobích nejvíce zastoupena. K získání dat bylo použito konceptuální obsahové analýzy a následně metody škálování pro hodnocení.cs
dc.format70 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82746-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs
dc.subjectcsrcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectnadnárodní korporacecs
dc.subjectstakeholdercs
dc.titleCorporate social responsibility - využití v nadnárodních korporacíchcs
dc.title.alternativeCorporate social responsibility - used in transnational corporateen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis is about corporate social responsibility (CSR), in selected transnational corporations. More specifically, it is directed at communication of information, in a context, which can be integrated into the concept of CSR. The first objective of the work was to determine whether selected transnational corporations communicate in their annual reports (2016, 2017, 2018 and 2019) information that can be put into corporate social responsibility activities in context. The second objective was to identify which of the areas of corporate social responsibility was the most represented in the annual reports (2016, 2017, 2018 and 2019). Conceptual content analysis were used to obtain the data and then scaling methods were used for evaluation.en
dc.subject.translatedcorporate social responsibilityen
dc.subject.translatedcsren
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedtransnational corporationen
dc.subject.translatedstakeholderen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Spolecenska odpovednost firem - vyuziti v nadnarodnich korporacich, Lochar.pdfPlný text práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lochar_Jakub_v.pdfPosudek vedoucího práce125,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lochar_Jakub_o.pdfPosudek oponenta práce224,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Locharob.pdfPrůběh obhajoby práce31,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47428

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.