Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBláhová, Barbora
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-10
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:46Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:46Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier85863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47523-
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit muzea Patton Memorial Pilsen. Autorka se zabývá efektivností využívaných marketingových nástrojů. Tato práce je rozdělena do dvou částí. V první části předkládá autorka teoretický vstup do zkoumané problematiky. Druhá část práce obsahuje návrh výzkumného šetření, realizaci a zhodnocení hlavních výstupů ze dvou využitých výzkumných metod - dotazníkového šetření a testování oční kamerou. V závěru diplomové práce je uvedeno shrnutí výzkumných metod a následné návrhy na zlepšení využívání marketingových nástrojů muzea Patton Memorial Pilsen.cs
dc.format112 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmuzeumcs
dc.subjecttestování oční kameroucs
dc.titleAnalýza marketingových aktivit vybraného muzeacs
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing activities of selected museumen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe master thesis is focused on the analysis of marketing activities of the Patton Memorial Pilsen museum. The author deals with the effectiveness of the marketing tools used. This thesis is divided into two parts. In the first part, the author presents a theoretical introduction to the researched issues. The second part of the work contains the design of a marketing research, realization and evaluation of the main outputs of the two research methods used - a questionnaire survey and eye tracking. The diploma thesis ends with a summary of research methods and subsequent suggestions for improving the use of marketing tools by the Patton Memorial Pilsen.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmuseumen
dc.subject.translatedeye trackingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Barbora Blahova.pdfPlný text práce3,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahova_Barbora_v.pdfPosudek vedoucího práce225,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahova_Barbora_o.pdfPosudek oponenta práce134,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
blahovaob2.pdfPrůběh obhajoby práce46,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47523

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.