Název: Facebook jako komunikační nástroj pro branding
Další názvy: Facebook as a communication tool for branding
Autoři: Berková, Ivana
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Widimský Miloš, Ing.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47525
Klíčová slova: sociální sítě;pandemie;facebook;branding;engagement;příspěvky;covid;sociální média;hotel
Klíčová slova v dalším jazyce: social networks;pandemic;facebook;branding;engagement;posts;covid;social media;hotel
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá obsahovou analýzou online marketingové komunikace za využití platformy Facebook pro hotely U Pramenů, Central a Parkhotel. Komunikace těchto vybraných zařízení je sledovaná za období před a v průběhu pandemie Covid-19, kdy je využito kvantitativní analýzy a doplňkové kvalitativní analýzy. První část této práce se zabývá vymezením teoretických východisek a objasněním nejdůležitějších oblastí, které budou podstatné pro praktickou část. Druhá část práce se zabývá analýzou shromážděných dat za vymezená období 2019 a 2020. V rámci kvantitativní části se tato studie zaměřuje na hodnocení komunikace z hlediska míry zapojení uživatelů. Doplňková kvalitativní část pak hodnotí vybrané nejefektivnější příspěvky za každé ze sledovaných období. Závěrem práce je uvedena výzkumná zpráva, která shrnuje odpovědi na vymezené otázky a hypotézy a prezentuje celkový obraz online komunikace daných hotelových zařízení. V návaznosti na tyto data jsou uvedena doporučení pro budoucí komunikaci s uživateli.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis is focused on the content analysis of online marketing communication using the Facebook platform for hotels U Pramenů, Central and Parkhotel. The communication of these selected establishments is monitored for the time period before and during the Covid-19 pandemic, for that purspose quantitative analysis and additional qualitative analysis are used. The first part of this thesis describes the theoretical background and clarifies the main areas that will be essential for the practical part. The second part deals with the analysis of collected data for the defined periods 2019 and 2020. In the quantitative part, this study focuses on the evaluation of communication in terms of user involvement. The additional qualitative part then evaluates the selected most effective contributions for each of the monitored periods. At the end of the thesis, a research report is presented, which summarizes the answers to the defined questions and hypotheses and presents the overall picture of online communication of the hotel facilities. Following this data, recommendations for future communication with users are given.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Berkova - Facebook jako komunikacni nastroj pro branding.pdfPlný text práce2,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Berkova_Ivana_v.pdfPosudek vedoucího práce122,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Berkova_Ivana_o.pdfPosudek oponenta práce124,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
berkovaob.pdfPrůběh obhajoby práce52,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47525

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.