Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorLisayová, Klára
dc.contributor.refereePichlík Lukáš, Ing.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:54Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:54Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-7
dc.identifier86106
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47554-
dc.description.abstractBakalářská práce měla za cíl sestavit na základě kvantitativního výzkumu profily návštěvníků jižních Čech, identifikovat potřeby a požadavky návštěvníků a provést segmentaci trhu na straně poptávky. Teoretická část vymezuje pojmy jako je destinace, účastník cestovního ruchu, poptávka a nabídka cestovního ruchu, marketing destinace a udržitelný cestovní ruch. V praktické části je vymezena destinace jižní Čechy a vyhodnocena data z kvantitativního výzkumu, která jsou doplněna o data ze strukturovaného rozhovoru s panem Ing. Jaromírem Poláškem, ředitelem Jihočeské centrály cestovního ruchu. Na základě těchto dat je provedena syntéza výsledků a poznatků a sestaven profil návštěvníků destinace. Výstupem návrhové části jsou navržené klíčové a perspektivní cílové segmenty pro udržitelný rozvoj, vytvořené persony jednotlivých segmentů a zhodnocena jejich ekonomická perspektiva.cs
dc.format77 s. (107 385 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86106-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketing destinacecs
dc.subjectprofily návštěvníkůcs
dc.subjectsegmentacecs
dc.subjectdestinace jižní čechycs
dc.titleProfily návštěvníků turistické destinace jižní Čechycs
dc.title.alternativeProfiles of visitors at south Bohemia tourist destinationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of the Bachelor's thesis was to compile visitors' profiles of the South Bohemia tourism destination on the basis of quantitative research, identify the needs and requirements of visitors and segment the market on the side of demand. The theoretical part defines terms such as destination, participant in tourism, demand and supply of tourism, destination marketing and sustainable tourism. The practical part defines the South Bohemia tourism destination and evaluates data from quantitative research, which are supplemented with data from a structured interview with Mr. Ing. Jaromir Polasek, who is director of the South Bohemian Tourist Board. On the base of these data is carried out synthesis of results and knowledge, and is compiled a profile of destination visitors. The outputs of the design part are: the proposed key and promising target segments for sustainable development, the created persons of individual segments and evaluated their economic perspective.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translateddestination marketingen
dc.subject.translatedvisitors' profilesen
dc.subject.translatedsegmentationen
dc.subject.translatedsouth bohemia tourism destinationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Lisayova.pdfPlný text práce2,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lisayova_Klara_v.pdfPosudek vedoucího práce120,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
lisayova_klara_o.pdfPosudek oponenta práce192,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lisayovaob.pdfPrůběh obhajoby práce42,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47554

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.