Název: Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Další názvy: Factors affecting customer's purchase decision process in choice of holiday
Autoři: Pátková, Kristýna
Vedoucí práce/školitel: Ovesleová Hana, Mgr. Ph.D.
Oponent: Holubová Lenka, Ing.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47555
Klíčová slova: cestovní ruch;nákupní rozhodovací proces;nákupní chování;zákazník;dovolená
Klíčová slova v dalším jazyce: tourism;purchase decision process;shopping behavior;customer;holiday
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru dovolené. V první řadě formuluje pojmy, které je potřeba definovat ohledně dané problematiky, a to ve dvou kapitolách teoretické části. Zde se vyskytuje například cestovní ruch jako takový, služby v cestovním ruchu, marketingový mix, faktory ovlivňující nákupní chování či kupní role. Výzkum se soustředí na dotazníkové šetření, které má za cíl zjistit, jaké faktory ovlivní zákazníka nejvíce při nákupu dovolené a také jaké má zákazník preference. Primární data z dotazníku jsou porovnávána se sekundárními daty z počáteční hypotézy. Z výsledků je stanoven závěr a následně jsou data použity k vytvoření produktu, kterým je vzorový zájezd pro vybranou cílovou skupinu.
Abstrakt v dalším jazyce: Bachelor thesis is focused on factors, which affect customer's purchase decision process in choice of holiday. First of all, it formulates the concepts that need to be defined regarding the issue, in two chapters of the theoretical part. There is, for example, tourism as such, servises in tourism, marketing mix, factors affecting customer's shopping behavior or purchasing roles. The research focuses on a questionnare survey, that aims to find out which factors will affect the customer the most when buying a holiday and also what are the preferences. The primary data from questionnare are compared with secondary data from the initial hypothesis. The conclusion is determined from results and then the data are used to create a product, which is a trip for a selected target group of people.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Patkova.pdfPlný text práce1,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Patkova_Kristyna_v.pdfPosudek vedoucího práce226 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Patkova_Kristyna_o.pdfPosudek oponenta práce142,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
patkovaob.pdfPrůběh obhajoby práce39,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47555

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.