Title: Jak zkoumat spojitost astronomického vzdělávání s volbou VŠ
Other Titles: How to investigate the link between astronomical education and career choice
Authors: Kříček, Radek
Citation: KÉHAR, O. (ed.) Astronomické vzdělávání a popularizace astronomie: aneb v Plzni to vše začalo... Kašperské hory 2016, s. 86-91.
Issue Date: 2018
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/47620
https://kof.zcu.cz/ak/astro/2016/sbor/Astronomie2016_sbornik.pdf
ISBN: 978-80-261-0796-5
Keywords: astronomické vzdělání;vysoká škola;výzkum
Keywords in different language: astronomical education;college;research
Abstract: Probíhající výzkum je inspirován otázkami, nad kterými se jistě občas zamyslí každý nadšený vyučující nebo popularizátor astronomie. Hrajeme důležitou roli v objevování krásy světa a vesmíru kolem nás? Motivujeme svěřence k dalšímu studiu přírodních věd, jistě užitečnému nejen pro ně, ale pro celou společnost? Připravujeme je dobře na budoucí studijní a profesní dráhu a poskytujeme realistický obrázek o jejich možnostech? Přestože si mnozí na tyto otázky odpovídají sami, myslím, že stojí za to pokusit se najít odpovědi pomocí více či méně objektivních nástrojů.
Abstract in different language: The ongoing research focuses on several questions related to the work of astronomical educators. Do they play an important role for children in exploring the wonderful world around us? Do they support them in further studies of science? Do they prepare them well for future studies and career? Do they provide realistic information about all possibilities? We try to answer these questions using scientific tools.
Appears in Collections:Astronomické vzdělávání a popularizace astronomie: aneb v Plzni to vše začalo...
Astronomické vzdělávání a popularizace astronomie: aneb v Plzni to vše začalo...

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tiraz.pdfPlný text318,75 kBAdobe PDFView/Open
Astronomie2016_sbornik-86-91.pdfPlný text270,52 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47620

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.