Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHolubová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorSoukupová, Jessica
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-8
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:33Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-06-20T10:18:33Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier86154
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47918-
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku využívání mobilních zařízení při nakupování v retailu a jejím cílem bylo charakterizovat a vyhodnotit současný stav využívání mobilních zařízení v maloobchodním podnikání. V práci jsou popsána specifika maloobchodu i mobilních zařízení, význam těchto zařízení v současné společnosti a zejména možnosti a benefity jejich využívání v maloobchodním prostředí. Klíčovou částí práce je výzkum zaměřený především na využívání smartphonů při nakupování v kamenných prodejnách i v internetových obchodech v České republice, opomenuty však nejsou ani tablety či chytré hodinky. Z výzkumu je zřejmé, že mobilní telefon při nakupování využívá téměř každý vlastník tohoto zařízení. V závěru práce byla formulována doporučení pro retailery.cs
dc.format59
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86154-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmobilní zařízenícs
dc.subjectmobilní telefoncs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectnakupovánícs
dc.subjectomnichannelcs
dc.titleMobilní zařízení a jejich role při nakupovánícs
dc.title.alternativeMobile devices and their role in shoppingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the use of mobile devices in retailing. The aim of this work was to characterize and evaluate the current state of use of mobile devices in retail business. The thesis describes the specifics of retail and mobile devices, the importance of these devices in today's society and especially the possibilities and benefits of their role in shopping. A key part of the work is research focused primarily on the use of smartphones when shopping in brick-and-mortar stores and online stores in the Czech Republic, but tablets and smartwatches aren't left out either. Research shows that almost every owner of this device uses a mobile phone when shopping. In the conclusion there was defined recommendations for retailers.en
dc.subject.translatedmobile devicesen
dc.subject.translatedsmartphoneen
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedshoppingen
dc.subject.translatedomnichannelen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Soukupova.pdfPlný text práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Soukupova_Jessica_v.pdfPosudek vedoucího práce359,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
soukupova_jessica_o.pdfPosudek oponenta práce181,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47918

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.