Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorNečasová, Martina
dc.contributor.refereePichlík Lukáš, Ing.
dc.date.accepted2022-6-8
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:38Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:38Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-20
dc.identifier89423
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47951-
dc.description.abstractPráce je zaměřená na spokojenost návštěvníků ve vybrané turistické oblasti Šumavsko v Jihočeském kraji. Práce je rozdělena na tři části. První část je teoretická, ve které jsou definovány základní pojmy z marketingu a managementu destinace cestovního ruchu. V druhé části je popsána metoda sběru a vyhodnocení dat. Poslední část je věnovaná zpracování dat z dotazníkového šetření, nabídce služeb v tomto regionu a návrhům marketingových opatření. Cílem práce je navrhnout taková marketingová opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti návštěvníků. Dotazníkové šetření probíhalo v letní sezóně 2021 v Prachaticích, Vimperku, Borové Ladě, Boubíně a Kvildě. V práci bylo zjištěno, se kterými službami jsou zákazníci méně spokojeni. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou navržena marketingová opatření, které vedou ke zvyšování spokojenosti zákazníků.cs
dc.format67
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89423-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectspokojenost návštěvníkůcs
dc.subjectmarketing a management destinacecs
dc.subjectturistická oblast šumavskocs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.titleSpokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského krajecs
dc.title.alternativeVisitor satisfaction and its role in destination marketing of tourism in South Bohemiaen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the visitor satisfaction in the selected tourist region Šumavsko in South Bohemia. Bachelor thesis is separated in three parts. First part is teoretic, where the main terms from marketing and management destination of tourism are defined. In the second part is included method of collection and data evaluation. The last part is based on data processing, from the questionnaire survey, offer of services in this region and proposal of marketing measures. The aim of this thesis is to propose marketing measures, which will lead to increased visitor satisfaction. The questionnare survey took place in summer season 2021 in Prachatice, Vimperk, Borová Lad, Boubín and Kvilda. In this thesis was found out, which services customers are less satified with. Based on the results of the questionnaire survey, marketing measures are proposed to increase customers satisfaction.en
dc.subject.translatedvisitor satisfactionen
dc.subject.translateddestination marketing and managementen
dc.subject.translatedtourist region šumavskoen
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Necasova_Martina_Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Necasova_Martina_v.pdfPosudek vedoucího práce120,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Necasova_Martina_o.pdfPosudek oponenta práce189,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47951

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.