Název: Posouzení marketingové strategie vybrané společnosti
Další názvy: Marketing Strategy Evaluation in Selected Company
Autoři: Matějková, Andrea
Vedoucí práce/školitel: Sadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
Oponent: Holubová Lenka, Ing.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47954
Klíčová slova: coca-cola hbc česko a slovensko s.r.o.;kofola československo a.s.;marketing;marketingová strategie;marketingová komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: coca-cola hbc česko a slovensko s.r.o.;kofola československo a.s.;marketing;marketing strategy;marketing communication
Abstrakt: Tato bakalářská práce je vytvořena s cílem provedení posouzení a porovnání marketingových strategií společností Coca-Cola HBC Česko a Slovensko s.r.o. a Kofola ČeskoSlovensko a.s., které se zaměřují na výrobu a prodej kolových nápojů. V teoretické části jsou popsány pojmy marketingová strategie, marketingový mix a druhy komunikačního mixu ATL, BTL a TTL. Praktická část práce je tvořena z historie společností Coca-Cola HBC Česko a Slovensko s.r.o., Kofola ČeskoSlovensko a.s. a jejich marketingové strategie především komunikačního mixu. Dále je v práci provedeno dotazníkové šetření za pomocí stanovených výzkumných otázek a hypotéz. Na konci práce jsou na základě výstupů navržena vhodná doporučení pro vylepšení jednotlivých marketingových komunikací a porovnání obou společností.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is designed to assess and compare the marketing strategies of Coca-Cola HBC Česko a Slovensko s.r.o. and Kofola ČeskoSlovensko a.s., which focus on the production and sale of their cola beverages. The theoretical part describes the concepts of marketing strategy, marketing mix and types of communication mix ATL, BTL and TTL. The practical part of the thesis consists of the history of the companies Coca-Cola HBC Česko a Slovensko s.r.o., Kofola ČeskoSlovensko a.s. and their marketing strategy especially the communication mix. Furthermore, a questionnaire survey is carried out in the thesis, using set research questions and hypotheses. At the end of the thesis, appropriate recommendations for improvement of individual marketing communications and comparison of the two companies are proposed based on the outputs.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace-Matejkova.pdfPlný text práce2,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matejkova_Andrea_v.pdfPosudek vedoucího práce220,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matejkova_Andrea_o.pdfPosudek oponenta práce129,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47954

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.