Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Lorencová, Kristýna | |
dc.contributor.referee | Holeček Václav, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:22:40Z | - |
dc.date.available | 2020-12-7 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:22:40Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-29 | |
dc.identifier | 87075 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/48478 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce analyzuje příčiny školního neprospěchu žáků na 1. stupni ZŠ. Vymezuje klíčové poznatky související s problematikou školního neprospěchu žáků na 1. stupni ZŠ a zaměřuje se na význam autodiagnostických metod v praxi učitelem. Provádí analýzu školní výkonové motivace žáků na 1. stupni ZŠ a na základě výsledků výzkumného šetření navrhuje učitelům postupy pro efektivnější školní práci s dětmi výkonově orientovanými, motivovanými neúspěchem a děti úzkostné. | cs |
dc.format | 65 s., IV. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87075 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | příčiny školního neprospěchu | cs |
dc.subject | období mladšího školního věku | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | autodiagnostické metody | cs |
dc.subject | sebehodnocení | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.title | Analýza příčin neprospěchu žáků na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | The analysis the causes of school failure of the primary school pupils | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis analyses the causes of school failure of the primary school pupils. It defines the key findings related to the problem of school failure of the primary school pupils and focuses on the importance of self-diagnostic methods in teacher practice. It provides an analysis of pupils´ school performance motivation at the primary school, and based on the results of the research it proposes the procedures for teachers how to work more effectively with performance-oriented children, children motivated by failure and with anxious children. | en |
dc.subject.translated | the causes of school failure | en |
dc.subject.translated | period of younger school age | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | self-diagnostic methods | en |
dc.subject.translated | selef-assessment | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Lorencova_Kristyna.pdf | Plný text práce | 789,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lorencova_Vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 200,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lorencova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 212,35 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lorencova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 175,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48478
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.