Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorLorencová, Kristýna
dc.contributor.refereeHoleček Václav, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:40Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-06-20T10:22:40Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-29
dc.identifier87075
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48478-
dc.description.abstractDiplomová práce analyzuje příčiny školního neprospěchu žáků na 1. stupni ZŠ. Vymezuje klíčové poznatky související s problematikou školního neprospěchu žáků na 1. stupni ZŠ a zaměřuje se na význam autodiagnostických metod v praxi učitelem. Provádí analýzu školní výkonové motivace žáků na 1. stupni ZŠ a na základě výsledků výzkumného šetření navrhuje učitelům postupy pro efektivnější školní práci s dětmi výkonově orientovanými, motivovanými neúspěchem a děti úzkostné.cs
dc.format65 s., IV.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87075-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpříčiny školního neprospěchucs
dc.subjectobdobí mladšího školního věkucs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectautodiagnostické metodycs
dc.subjectsebehodnocenícs
dc.subjectmotivacecs
dc.titleAnalýza příčin neprospěchu žáků na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeThe analysis the causes of school failure of the primary school pupilsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis analyses the causes of school failure of the primary school pupils. It defines the key findings related to the problem of school failure of the primary school pupils and focuses on the importance of self-diagnostic methods in teacher practice. It provides an analysis of pupils´ school performance motivation at the primary school, and based on the results of the research it proposes the procedures for teachers how to work more effectively with performance-oriented children, children motivated by failure and with anxious children.en
dc.subject.translatedthe causes of school failureen
dc.subject.translatedperiod of younger school ageen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedself-diagnostic methodsen
dc.subject.translatedselef-assessmenten
dc.subject.translatedmotivationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Lorencova_Kristyna.pdfPlný text práce789,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lorencova_Vedouci.pdfPosudek vedoucího práce200,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lorencova_oponent.pdfPosudek oponenta práce212,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lorencova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce175,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48478

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.