Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorŠusterová, Marta
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-1
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:49Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-06-20T10:22:49Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier85885
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48491-
dc.description.abstractCílem této práce je vytvoření komunikační kampaně pro vybranou společnost Borgers CS se zaměřením na nábor zaměstnanců. V úvodu práce je zpracována teoretická část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů pojících se k marketingové komunikační kampani a tvoří podklad pro její následnou tvorbu. V analytické části práce byla nejprve provedena analýza trhu práce následovaná analýzou současného stavu. Na základě výstupů z analýz byl pak vytvořen návrh komunikační kampaně za využití metody 5M (mise a poslání komunikační kampaně, rozpočet, komunikační kanály, forma sdělení a hodnotící metody). Výsledný návrh komunikační kampaně je sestaven tak, aby splňoval definovaný cíl. Na závěr jsou uvedena doporučení, která by mohla pozitivně ovlivnit komunikační kampaň společnosti.cs
dc.format102 s. (155 545 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmalý a střední podnikcs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmetoda 5mcs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectcílová skupinacs
dc.subjectnáborcs
dc.subjectnáborová kampaňcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titleNávrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro podnikcs
dc.title.alternativeDesign of a communication campaign to recruit employees to the companyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis work is focused on the design of a communication campaign for a selected company Borgers CS with the aim of recruiting employees. At the beginning of the work is elaborated the theoretical part, which contains an explanation of the concepts of marketing communication campaign. In the analytical part of the work is analysis of the labor market, followed by an analysis of the current situation. Based on the results of the analyzes, a communication campaign proposal was created using the 5M method (mission of the communication campaign, money, media, message and measurement). The final design of the communication campaign is designed to meet the defined goal. Finally, there are recommendations that could positively affect the company's communication campaign.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedsmall and medium enterpriseen
dc.subject.translatedcommunication campaignen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedpersonnel marketingen
dc.subject.translatedtarget groupen
dc.subject.translatedrecruitmenten
dc.subject.translatedrecruitment campaignen
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedsocial networksen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Marta_Susterova.pdfPlný text práce3,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Susterova_Marta_v.pdfPosudek vedoucího práce124,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Susterova_Marta_o.pdfPosudek oponenta práce226,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48491

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.