Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.-
dc.contributor.authorKrupicová, Viktorie-
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.-
dc.date.accepted2022-6-2-
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:51Z-
dc.date.available2021-10-25-
dc.date.available2022-06-20T10:22:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.date.submitted2022-4-25-
dc.identifier89248-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48498-
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na návrh marketingového plánu společnosti KoreaTape s.r.o., jež skrze e-shop prodává kineziologické tejpy a chladivé gely. Do práce je zahrnut i vlastní výzkum použitelnosti webové stránky podniku realizovaný pomocí metody eye tracking. Teoretická část práce se ve třech kapitolách věnuje úvodu do marketingového plánování, e-commerce a metodě eye tracking. V empirické části práce je nejprve vybraný podnik představen, poté navazuje kapitola obsahující popis realizace vlastního eye trackingového výzkumu. Získaná data včetně návrhů na zlepšení použitelnosti webové stránky jsou interpretována prostřednictvím výzkumné zprávy. Pro společnost je dále sestaven marketingový plán zahrnující situační analýzu podniku, stanovení marketingových cílů a vytvoření plánu činností, který je doplněn o rozpočet marketingových výdajů a o způsob kontroly.cs
dc.format94 s.-
dc.language.isocs-
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni-
dc.rightsPlný text práce není přístupný. Text práce bude přístupný od 25.04.2025.cs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectwebová stránkacs
dc.subjectoční kameracs
dc.subjecteye trackingcs
dc.titleMarketingový plán internetového obchoducs
dc.title.alternativeMarketing Plan of an E-shopen
dc.typediplomová práce-
dc.thesis.degree-nameIng.-
dc.thesis.degree-levelNavazující-
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická-
dc.thesis.degree-programEkonomika a management-
dc.description.resultObhájeno-
dc.rights.accessemabrgoAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on proposal of marketing plan of the company KoreaTape s.r.o., which sells kinesiological tapes and cooling gels through its e-shop. The work also includes the research of usability of the company's website using the eye tracking method. The theoretical part consists of three chapters describing an introduction to marketing planning, e-commerce and eye tracking method. In the empirical part of the work, the selected company is introduced, then there is a chapter containing a description of the implementation of the eye tracking research. The obtained data including suggestions for improving the usability of the website are interpreted in the research report. For the company, the marketing plan, which includes the situational analysis, marketing goals, the action plan supplemented by a corresponding budget of marketing costs and a form of control, is compiled.en
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedwebsiteen
dc.subject.translatedeye cameraen
dc.subject.translatedeye trackingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Viktorie_Krupicova_2022_0.pdfPlný text práce3,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
krupicova-v-v.pdfPosudek vedoucího práce126,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Krupicova_o.pdfPosudek oponenta práce136,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Žádost+o+nezvěřejněníKrupicová.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP41,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48498

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.