Title: Elektronické informační zdroje z oboru filozofie dostupné v České republice: jejich kategorizace, charakteristika a porovnání
Other Titles: Electronic information resources of philosophy available in the Czech Republic: their classification, characterization and comparison
Authors: Štejrová, Veronika
Advisor: Mírková, Miluše
Referee: Šrajbová, Magda
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/4897
Keywords: elektronický informační zdroj;obsahová a formální kritéria;relevance EIZ;tabulky elektronických zdrojů;komparace
Keywords in different language: electronic information source;content and formal criteria;relevance of electronic resources;electronic resources table;comparison
Abstract: Jedná se o bakalářskou práci s názvem Elektronické informační zdroje dostupné v oblasti filozofie v České republice. Práce obsahuje vysvětlení pojmu elektronické informační zdroje. Dále popis obsahových a formálních kritérií a relevance EIZ . Popsány a umístěny v tabulkách jsou také různé zdroje. Závěr je věnován srovnání vybraných zdrojů.
Abstract in different language: It is a bachelor thesis entitled Electronic information resources in the areas of philosophy in the Czech Republic. The work includes an explanation of the concept of electronic information resources. Further description of the content and formal criteria and relevance EIR . Described and placed in the tables are also a variety of sources. The conclusion is devoted to the comparison of selected sources.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace 24.4.2012 - tisk.pdfPlný text práce799,08 kBAdobe PDFView/Open
Stejrova Veronika2_Mirkova Miluse.docxPosudek vedoucího práce48,79 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Stejrova Veronika2_Srajbova Magda.rtfPosudek oponenta práce1,46 MBRTFView/Open
Stejrova_Veronika.pdfPrůběh obhajoby práce419,97 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/4897

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.