Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorMrázek, Jaroslav
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-5
dc.date.accessioned2022-11-10T14:45:23Z-
dc.date.available2022-6-7
dc.date.available2022-11-10T14:45:23Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-8-22
dc.identifier91665
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50109-
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na implementaci Affiliate marketingového programu do malého podniku. Konkrétní téma je "Využití affiliate marketingu v podnikové praxi". Cílem práce je představení Affiliate marketingu jako takového. Analyzovat nabídku Affiliate programů a vybrat vhodný program pro danou společnost. Následně navrhnout implementaci programu do malého podniku. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je představen internetový marketing a jeho možnosti. V druhé části je podrobně přestaven Affiliate marketing. V třetí části je proveden návrh implementace vybraného affiliate marketingového programu do strategie fiktivního podniku.cs
dc.format78 s. (15 496 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=91665-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectaffiliate marketingcs
dc.subjectmalý podnikcs
dc.subjectaffiliate programcs
dc.titleVyužití affiliate marketingu v podnikové praxics
dc.title.alternativeUse of affiliate marketing in business practiceen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on implementing an affiliate marketing program in small businesses. The specific theme is "The use of affiliate marketing in business practice ". This work aims to introduce Affiliate marketing as such and to analyze Affiliate programs currently offered on today's market and pick the most suitable program for a given company. Afterward, propose implementation of the selected program in small businesses. The thesis is divided into three parts. In the first part, internet marketing is explained in detail. The second part is dedicated to the introduction of affiliate marketing. The third part carries out an implementation draft of a selected affiliate marketing program into a strategy for fictive businesses.en
dc.subject.translatedaffiliate marketingen
dc.subject.translatedsmall businessen
dc.subject.translatedaffiliate programen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Mrazek_Affiliate.pdfPlný text práce1,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrazek_Jaroslav_v.pdfPosudek vedoucího práce121,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Mrazek_o_2.pdfPosudek oponenta práce129,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50109

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.