Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJarý Čestmír, PhDr.
dc.contributor.authorŠebesta, Martin
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-5
dc.date.accessioned2022-11-10T14:45:24Z-
dc.date.available2022-6-13
dc.date.available2022-11-10T14:45:24Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-8-22
dc.identifier91672
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50112-
dc.description.abstractTato práce se zabývá ochranou spotřebitele se zaměřením na obchodování na internetu. Cílem této práce je poskytnout čtenáři povědomí o klamání spotřebitelů při obchodování na internetu. Práce nejprve pomocí legislativy definuje spotřebitele a podnikatele a vztahy mezi nimi. Poté se čtenář dozví, před jakým chováním ze strany podnikatele je spotřebitel chráněn. Na konci teoretické části autor popíše instituce, které chrání spotřebitele a popíše internetový obchod. Praktická část začíná statistikami obchodování na internetu. V druhé části se práce zabývá analýzou případů klamání spotřebitele na internetu pomocí investigativního pořadu, Druhá část se věnuje nákupnímu fenoménu "Černý pátek" a vyhodnotí obdobnou slevovou akci. Na úplném konci dojde ke shrnutí práce a k doporučením autora.cs
dc.format68 s. (11 767 slov)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=91672-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpodnikatelcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectochrana spotřebitelecs
dc.subjectinternetcs
dc.subjecte-commercecs
dc.titleOchrana spotřebitele se zaměřením na obchodování na internetucs
dc.title.alternativeConsumer protection with a focus on internet tradingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with consumer protection with a focus on online trading. The aim of this thesis is to provide the reader with an understanding of consumer deception when trading on the internet. The thesis first uses legislation to define consumers and businesses and the relationship between them. Then the reader learns from which behaviour on the part of the entrepreneur the consumer is protected. At the end of the theoretical part, the author will describe the institutions that protect consumers and describe Internet shop. The practical part begins with statistics on Internet trading. In the second part, the thesis analyses cases of consumer deception on the Internet by means of an investigative programme, The second part deals with the shopping phenomenon "Black Friday" and evaluates a similar discount event. At the very end, the thesis will be summarized and the author's recommendations will be made.en
dc.subject.translatedentrepreneuren
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedprotection of a consumeren
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatede-commerceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bp-sebesta.pdfPlný text práce1,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sebesta-m-v2-o.pdfPosudek oponenta práce115,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sebesta_Martin_v.pdfPosudek vedoucího práce356,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50112

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.