Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVrbská Veronika, MSc.
dc.contributor.authorVítková, Lenka
dc.contributor.refereeHurtová Olga, Mgr.
dc.date.accepted2022-8-29
dc.date.accessioned2022-11-10T14:46:56Z-
dc.date.available2021-6-16
dc.date.available2022-11-10T14:46:56Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-3-31
dc.identifier90898
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50215-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá využitím hry v ergoterapeutické praxi u dětí s kombinovaným postižením. V teoretické části je zmíněna hra, její znaky, vlastnosti, druhy a typy. Dále tato kapitola zahrnuje vývoj hry, význam a vliv hry na vývoj dítěte a její využití při terapii. V teoretické části jsou zmiňovány kapitoly všední denní aktivity, kombinované postižení, vybrané diagnózy a hodnotící nástroje. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření ergoterapeutů s dětskou klientelou z České republiky a zahraničí, jehož úkolem je zjistit v jakém rozsahu se hra v terapii užívá, využití hry jako hodnotícího prvku a její efektivita. V podkapitole výsledky dotazníkového šetření jsou rozepsány jednotlivé otázky a jejich následné porovnání v diskuzi.cs
dc.format80 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecthracs
dc.subjectvšední denní aktivitycs
dc.subjectergoterapiecs
dc.subjectdětics
dc.subjectkombinované postiženícs
dc.titleVyužití hry v ergoterapii při nácviku všedních denních aktivit u dětí s kombinovaným postižením.cs
dc.title.alternativeThe use of play in the occupational therapy in the practice of the activities of daily living for children with multiple disabilities.en
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií
dc.thesis.degree-programErgoterapie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the use of play in occupational therapy practice for children with combined disabilities. The theoretical part mentions the game, its features, properties and types. Furthermore, this chapter includes the development of the play, the importance and influence of the play on the development of the children and its use in therapy. The theoretical part also mentions the chapters of daily activities, multiple disabilities, selected diagnoses and assessment tools. The practical part is focused on a questionnaire survey of pediatric occupational therapists from the Czech Republic and abroad, whose task is to find out to what extent it is used in therapy, the use of the play as an assessment element and its effectiveness. The chapter on analysis and interpretation of results presents the results of the survey and subsequent comparison in the discussion.en
dc.subject.translatedplayen
dc.subject.translatedactivities of daily livingen
dc.subject.translatedoccupational therapyen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedmultiple disabilitiesen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP-ERG -Vitkova.pdfPlný text práce895,21 kBAdobe PDFView/Open
1_BP_VEDOUCI_POSUDEK_Vitkova.pdfPosudek vedoucího práce310,8 kBAdobe PDFView/Open
2_BP_OPONENT_POSUDEK_Vitkova.pdfPosudek oponenta práce324,92 kBAdobe PDFView/Open
Vitkova.pdfPrůběh obhajoby práce359,28 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/50215

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.