Název: Pojetí hudební výchovy podle Jana Amose Komenského
Další názvy: The approach to musical education of John Amos Comenius
Autoři: Cajthaml, Jan
Vedoucí práce/školitel: Slavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Vičar Jan, Prof. PhDr. MgA. CSc.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50353
Klíčová slova: jan amos komenský;hudba;hudební výchova;informatorium školy mateřské;didaktika velká;pansofie;kancionál;jednota bratrská;didaktické zásady;pedagogika
Klíčová slova v dalším jazyce: john amos comenius;music;music education;comenius' school of infancy;great didactic;pansofie;hymnal;unity of brethren;didactic principles;pedagogy
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá osobností Jana Amose Komenského a jeho pohledem na hudbu a hudební výchovu. Cílem je popsat osobu Jana Amose Komenského ve vztahu k hudbě, jak se tento vztah formoval, popsat jeho pedagogické názory a metody, vybrat pedagogická díla týkající se hudby a následně popsat význam metod a názorů Jana Amose Komenského v dnešní době a v současné pedagogice.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the personality of Jan Amos Comenius and his view of music and music education. The aim is to describe the person of Jan Amos Comenius in relation to music, and how this relationship was formed, to write down his pedagogical views and methods, to select pedagogical works related to music and then to describe he meaning of Jan Amos Comenius methods and views nowadays and in contemporary pedagogy.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Cajthaml.pdfPlný text práce670,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cajthaml_BP_vedouci_Sla_2022.pdfPosudek vedoucího práce163,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cajthaml_BP_oponent_Vi_2022.pdfPosudek oponenta práce116,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce302,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50353

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.