Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMachová Kristýna, Ing.
dc.contributor.authorJežek, Tomáš
dc.contributor.refereeKutlák Jiří, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-1-31
dc.date.accessioned2023-06-09T11:30:21Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:30:21Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-12-12
dc.identifier89802
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52004-
dc.description.abstractBakalářská práce se zaobírá analýzou podnikového okolí, která vede k následnému vytvoření doporučení a návrhů, jež pomohou k lepším výsledkům a prosperitě společnosti. Teoretická část se opírá o teorii čerpanou v knižních zdrojích či internetových zdrojích, díky nimž jsou vysvětleny klíčové pojmy spojené s podnikáním a podniky, s okolím podniku, včetně jehož druhů a následně s analýzami, které slouží k rozboru podnikového okolí. Praktická část obsahuje nejprve představení zkoumané společnosti a následně analýzy, jež byly potřebné k detailnímu rozboru okolí společnosti. Realizované analýzy jsou využity ke shrnutí zjištěných informací do závěrečné SWOT analýzy, která informuje čtenáře o slabých a silných stránkách zkoumaného ekonomického subjektu a o jeho příležitostech a hrozbách, které skrývá vnější svět, tedy okolí ekonomického subjektu. Na základě zjištěných informací o daném podniku jsou v závěru práce uvedeny návrhy a doporučení, které pomohou podniku v růstu a prosperitě.cs
dc.format95
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectokolí podnikucs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectmezoprostředícs
dc.subjectmikroprostředícs
dc.titleAnalýza okolí podnikucs
dc.title.alternativeThe analysis of the company its surroundingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe goal of this Bachelor Thesis is to analyze the business field and create new ways to improve the prosperity and results of companies. The theoretical part of this paper relies on ideas that were found in literature and on the internet. Thanks to these theories we can connect key parts of the business field with what is expected of companies, including all their different types of expertise, after that we can subsequently analyze and dissect the business field and its surrounding areas as a whole. The practical part starts with the introduction of the examined company, this is then followed by thorough analysis, that leads to a detailed dissection of the circumstances surrounding this company. This process is then used as a source of information in the final SWOT analysis for which the main goal is to inform the public about the strong and weak sides to this specific economic subject and the threats and opportunities associated with it, this information is usually shrouded by the outside world. In the final part of this thesis there are present suggestions and recommendations that can help with the growth and prosperity of the company.en
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedbusiness surroundingen
dc.subject.translatedmacro enviromenten
dc.subject.translatedmeso enviromenten
dc.subject.translatedmicro enviromenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jezek BP final version.pdfPlný text práce3,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
JEZEK_Tomas_oponent.pdfPosudek oponenta práce128,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jezek_Tomas_v.pdfPosudek vedoucího práce206,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52004

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.