Title: | Využití informačních technologií pro další vzdělávání na realitním trhu |
Other Titles: | Use of information technology for lifelong education in the real estate market |
Authors: | Fara, Michal |
Advisor: | Faifr Adam, Ing. |
Referee: | Kristl Volfová Monika, Ing. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/52051 |
Keywords: | reality;další vzdělávání;realitní trh;informační technologie |
Keywords in different language: | real estate;lifelong education;real estate market;information technology |
Abstract: | Bakalářská práce se zaměřuje na využití informačních technologií realitními makléři v jejich vzdělávání a každodenní práci. Analyzuje současný stav a zahrnuje doporučení pro využití informačních technologií v praxi realitních makléřů a jejich dalším vzdělávání. V práci jsou využita data ze vzdělávacího institutu Chytrý makléř a z polostrukturovaných rozhovorů s realitními makléři. |
Abstract in different language: | The bachelor thesis focuses on the use of information technology by real estate agents in their education and daily work. It analyses the current state and includes recommendations for the use of information technology in the practice of real estate agents and their further education. The paper uses data from the "Chytrý makléř" institute and semi-structured interviews with real estate brokers. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_Fara.pdf | Plný text práce | 1,22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fara Michal_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 124,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fara_o.pdf | Posudek oponenta práce | 120,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/52051
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.