Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorŠtětinová, Milada
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2023-6-2
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:55Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:31:55Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92359
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52332-
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na inovativní postupy v marketingovém mixu vybrané společnosti (Flowerski). Firma se zabývá zejména prodejem náušnic. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti cíleného marketingu, marketingového řízení a marketingového mixu. V kapitole marketingový výzkum je popsána výzkumná metoda a dotazník, který byl využit pro získání dat v praktické části práce. V úvodu praktické části je popsána společnost, cílový segment a persona. Následně jsou provedeny vybrané analýzy z interního a externího prostředí, které slouží k zhodnocení současného stavu firmy. Dále jsou popsány nástroje marketingového mixu, které firma využívá. V marketingovém výzkumu je zvolena metoda dotazníku. Cílem dotazníku je zhodnotit vybrané činnosti z oblasti marketingu a marketingové nástroje zákazníky. Na základě zjištěných informací z analýz a dotazníku byla navržena opatření.cs
dc.format101 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcílený marketingcs
dc.subjectmarketingové řízenícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.titleInovativní postupy v marketingovém mixu vybrané společnostics
dc.title.alternativeInnovative procedures in the marketing mix of the selected companyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis work focuses on innovative practices in the marketing mix of a selected company (Flowerski). The company mainly deals with the sale of earrings. In the theoretical part, key terms from the field of targeted marketing, marketing management and marketing mix are described. The marketing research chapter describes the research method and the questionnaire that was used to obtain data in the practical part of the work. In the introduction to the practical part, the company, target segment and persona are described. Subsequently, selected analyzes are carried out from the internal and external environment, which serve to evaluate the current state of the company. The marketing mix tools used by the company are also described. In marketing research, the questionnaire method is chosen. The aim of the questionnaire is to evaluate selected activities in the field of marketing and marketing tools by customers. Based on the information found from the analyzes and the questionnaire, measures were proposed.en
dc.subject.translatedtargeted marketingen
dc.subject.translatedmarketing managementen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Stetinova.pdfPlný text práce3,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stetinova_Milada_v.pdfPosudek vedoucího práce123,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stetinova_Milada_o.pdfPosudek oponenta práce130,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52332

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.