Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHalamová, Dominika
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-2
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:57Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:31:57Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92489
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52341-
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá emocemi v marketingu destinace cestovního ruchu a zaměřuje se blíže na logo, vizuální identitu a jejich důležitost. Práce je složena z teoretické a empirické části. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury objasněny základní pojmy z oblasti marketingu destinace cestovního ruchu, brandingu destinace, emocí v marketingu a metodám jejich měření. Praktická část je zpracována pro destinaci Krušnohoří a zabývá se identifikací emocí vyvolaných předloženým obrazovým materiálem. Materiál obsahuje 5 log spolu s jejich vizualizací na vybraných prvcích vizuálního stylu. Výzkum je proveden prostřednictvím dotazníkového šetření a polostrukturovaných hloubkových rozhovorů. Cílem výzkumu je zjistit, které z předložených log vyvolává v respondentech nejvíce pozitivních emocí. Výsledky jsou detailně popsány a data z dotazníkového šetření interpretovány v grafech. Na základě obdržených výsledků jsou doporučeny návrhy na facelift loga, které jsou autorkou graficky zpracovány.cs
dc.format72 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdestinacecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectlogocs
dc.subjectvizuální identitacs
dc.subjectemocecs
dc.titleEmoce v marketingu destinace cestovního ruchucs
dc.title.alternativeEmotions in tourism destination marketingen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with emotions in tourism destination marketing and focuses on logo, visual identity, and their importance. The thesis consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, the basic concepts of tourism destination marketing, destination branding, emotions in marketing and methods of their measurement are explained with the help of literature. The practical part is prepared for the Krušnohoří/Erzgebirge destination and deals with the identification of emotions evoked by the presented image material. The material includes 5 logos together with their visualization on selected elements of visual style. The research is conducted through a questionnaire survey and semi-structured in-depth interviews. The aim of the research is to find out which of the presented logos evokes the most positive emotions in the respondents. The results are described in detail and the data from the questionnaire survey is interpreted in graphs. On the basis of the results received, suggestions for a logo facelift are recommended and graphically elaborated by the author.en
dc.subject.translateddestinationen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedlogoen
dc.subject.translatedvisual identityen
dc.subject.translatedemotionsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Dominika-Halamova.pdfPlný text práce6,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halamova_Dominika_v.pdfPosudek vedoucího práce125,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
halamova-d-o.pdfPosudek oponenta práce115,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52341

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.