Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKresa Zdeněk, Ing.
dc.contributor.authorLohrová, Ivana
dc.contributor.refereeUlčová Štěpánka, Ing.
dc.date.accepted2023-6-6
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:10Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:32:10Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier89462
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52377-
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na vznik a průběh marketingové kampaně z pohledu influencera. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy jako marketing, sociální sítě, a influencer marketing. V praktické části jsou představeni influenceři, se kterými byly provedené rozhovory a také je zde popsána vybraná marketingová kampaň. Kvalitativní výzkum je založen na polostrukturovaných rozhovorech s influencery. Cílem rozhovorů je zodpovědět čtyři výzkumné otázky, které zkoumají průběh kampaně, její rizika a obecné vnímání spolupráce z postoje influencera. Jedna z otázek se také přímo zaměřuje na strategie, které influenceři využívají pro zvýšení svého dosahu. Z výsledku rozhovorů jsou navržena doporučení jak pro společnosti, které spolupracují s influencery, tak i pro influencery samotné.cs
dc.format48
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectinfluencercs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjecthashtagcs
dc.titleVyužití influencer marketingu ve vybrané kampanics
dc.title.alternativeUse of influencer marketing in selected campaignen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor's thesis is focused on the creation and process of a marketing campaign from the perspective of an influencer. The theoretical part describes and explains concepts such as marketing, social networks, and influencer marketing. The practical part introduces the influencers with whom interviews were conducted, and a selected marketing campaign is also described. The qualitative research is based on semi-structured interviews with influencers. The aim of the interviews is to answer four research questions that explore the course of the campaign, its risks, and the general perception of collaboration from the influencer's point of view. One of the questions also directly focuses on the strategies that influencers use to increase their engagement. Recommendations for both companies collaborating with influencers and influencers themselves are proposed based on the interview results.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedinfluenceren
dc.subject.translatedinfluencer marketingen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedhashtagen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Ivana Lohrova - Vyuziti influencer marketingu ve vybrane kampani.pdfPlný text práce804,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lohrova_Ivana_v.pdfPosudek vedoucího práce105,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lohrova_Ivana_o.pdfPosudek oponenta práce122,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52377

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.