Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorSrbová, Barbora
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-1-30
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:12Z-
dc.date.available2022-6-10
dc.date.available2023-06-09T11:32:12Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-12-11
dc.identifier91671
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52387-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků. Zvolenou příspěvkovou organizací bylo Divadlo Josefa Kajetána Tyla v Plzni se zaměřením na segment zákazníků ve věkové kategorii 18 až 30 let. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingu, marketingového mixu. Dále je zde představen divadelní trh a segmentace obyvatelstva. Mezi teoretickou a praktickou částí se nechází metodika výzkumu, ve které lze naleznout problém, cíl výzkumu a sestavené celkem tři hypotézy. V praktické části byla provedena analýza vybraného divadla a sestaven marketingový mix. Pro výzkumnou část bylo využito dotazníkového šetření, ze kterého následně vyplývají výsledky, navazuje diskuse a návrhy na zlepšující opatření.cs
dc.format82
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectdivadlocs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpropagacecs
dc.titleMarketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníkůcs
dc.title.alternativeMarketing of the theatre towards the selected segment of customersen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis focuses on theater marketing towards a selected segment of customers. The chosen contribution organization was the Josef Kajetán Tyl Theater in Pilsen, focusing on the segment of customers in the age category of 18 to 30 years. The work is divided into two parts. The theoretical part is devoted to the characteristics of marketing, the marketing mix. The theater market and population segmentation are also presented here. There is no research methodology between the theoretical and practical parts, in which you can find the problem, the goal of the research and a total of three hypotheses. In the practical part, an analysis of the selected theater was performed and a marketing mix was compiled. For the research part, a questionnaire survey was used, from which the results follow, followed by discussions and proposals for improvement measures.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedtheatreen
dc.subject.translatedcustomersen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedpromotionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketing divadla smerem k vybranemu segmentu zakazniku_Srbova.pdfPlný text práce2,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Srbova_Barbora_v.pdfPosudek vedoucího práce121,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Srbova_BP-o.pdfPosudek oponenta práce130,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52387

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.