Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorFliegl, Tomáš
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2023-6-8
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:14Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:14Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92447
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52400-
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o problematice marketingové strategie plzeňského fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň. V teoretické části práce je popsána obecná definice marketingu a sportovního marketingu, dále jsou zde vysvětleny pojmy jako marketingový mix a situační analýza. V následující praktické části je nedříve představen fotbalový klub FC Viktoria Plzeň. Dále je proveden marketingový mix spolu s konkrétním popisem a analýzou online marketingové komunikace zaměřenou na Instagram a Facebook. Analýza těchto sítí je provedena pomocí analytického nástroje ZoomSphere. Data získané díky této analýze jsou dále porovnány s konkurencí z horních příček nejvyšší české ligy. Posledním bodem je sestavená SWOT matice, z které jsou následně navržené možné doporučení pro zlepšení marketingové komunikace sledovaného týmu. Cíl této práce je vyhodnotit a zanalyzovat marketingovou komunikaci FC Viktorie Plzeň a ze získaných dat navrhnout doporučení pro zlepšení těchto aktivit klubu.cs
dc.format71 s. (92 593 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectfc viktoria plzeňcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectfotbalcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectonline marketingová komunikacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.titleMarketing ve sportucs
dc.title.alternativeSports marketingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the marketing strategy of FC Viktoria Plzeň. In the theoretical part of the thesis, the general definition of marketing and sports marketing is described, then concepts such as marketing mix and situational analysis are explained. In the following practical part, the football club FC Viktoria Plzeň is introduced. Furthermore, the marketing mix is presented along with a specific description and analysis of online marketing communication focusing on Instagram and Facebook. The analysis of these networks is performed using the ZoomSphere analytical tool. The data obtained through this analysis is further compared with the competition from the top ranks of the top czech league. Lastly, a SWOT matrix is compiled, from which possible recommendations for improving the marketing communication of the monitored team are then proposed. The aim of this thesis is to evaluate and analyze the marketing communication of FC Viktoria Plzeň and from the data obtained to propose recommendations for improving these activities of the club.en
dc.subject.translatedfc viktoria plzeňen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedsports marketingen
dc.subject.translatedsporten
dc.subject.translatedfootballen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedonline marketing communicationen
dc.subject.translatedanalysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakala_r_ska_-pra_ce-Fliegl.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Fliegl_T_v.pdfPosudek vedoucího práce121,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fliegl_Tomas_o.pdfPosudek oponenta práce126,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52400

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.