Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHolubová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorKroupová, Veronika
dc.contributor.refereeTurchyn Liuba, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
dc.date.accepted2023-6-8
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:16Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:16Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92862
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52413-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá možnostmi využití TikToku v marketingové komunikaci firem a za pomoci dotazníkového šetření identifikuje efektivitu využití marketingové komunikace pro firmu Snuggs. Téma bylo zvoleno z důvodu postupného vývoje, rostoucí oblíbenosti a aktuálnosti samotné aplikace. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 184 respondentek ve věkové kategorii 16-24 let. V závěru jsou formulovány konkrétní doporučení pro firmu, která by měla zlepšit jejich komunikaci na sociální síti TikTok.cs
dc.format63 s. (14 122 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecttiktokcs
dc.subjectsnuggscs
dc.titleMožnost využití TikToku v marketingové komunikaci firemcs
dc.title.alternativeThe possibility of using TikTok in the marketing communication of companiesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the possibilities of using TikTok in marketing communication of companies and identifies the effectiveness of the use of marketing communication for Snuggs using a questionnaire survey. The topic was chosen because of the gradual development, growing popularity, and relevance of the application itself. The evaluation was based on a questionnaire survey in which 184 respondents in the age group of 16-24 years participated. In the conclusion, specific recommendations are formulated for the company to improve their communication on the TikTok social media.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedtiktoken
dc.subject.translatedsnuggsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Moznost vyuziti TikToku v marketingove komunikaci firem - Kroupova.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kroupova_Veronika_v.pdfPosudek vedoucího práce363,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kroupova_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce118,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52413

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.