Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBednářová, Sára
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-9
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:17Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:17Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92926
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52418-
dc.description.abstractTématem předložené bakalářské práce je podnikání ve venkovském maloobchodě v obcích Kotovice, Přehýšov a Hradec. Hlavním cílem je zjištění aktuálního stavu ve vybraných venkovských prodejnách s nabídkou každodenního zboží a zhodnocení důležitosti faktorů, které na prodejnu působí ze stran zákazníků a jsou pro prodejnu přínosné či naopak. Výzkumná část je realizovaná prostřednictvím rozhovorů se starosty a provozovateli zkoumaných prodejen. Další část, zaměřená na nákupní chování obyvatel zkoumaných obcí, je zajišťována pomocí dotazníkového šetření. Závěrem jsou navržena doporučení pro jednotlivé obce, která jsou stanovena na základě předchozích výpovědí.cs
dc.format68 s. (101 473)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectvenkovcs
dc.subjectprodejnacs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectprovozovánícs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.titlePodnikání ve venkovském maloobchoděcs
dc.title.alternativeRetail business in the rural region.en
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of the presented bachelor thesis is entrepreneurship in rural retail in the municipalities of Kotovice, Přehýšov and Hradec. The main objective is to determine the current situation in selected rural stores offering everyday goods and to evaluate the importance of factors that influence the store from the customers' side and are beneficial or vice versa for the store. The research part is carried out through interviews with the mayors and operators of the shops under study. The other part, focusing on the purchasing behaviour of the inhabitants of the villages under study, is carried out through a questionnaire survey. In conclusion, recommendations are proposed for each municipality, which are determined on the basis of previous statements.en
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedruralen
dc.subject.translatedshopen
dc.subject.translatedpurchaseen
dc.subject.translatedoperationen
dc.subject.translatedsustainabilityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Bednarova Sara .pdfPlný text práce1,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bednarova_Sara_V.pdfPosudek vedoucího práce218,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bednarova_Sara_o.pdfPosudek oponenta práce120,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52418

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.