Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorUhlová, Tereza
dc.contributor.refereeKochová Eliška, Ing.
dc.date.accepted2023-6-7
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:18Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:18Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92949
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52425-
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na nákupní a spotřebního chování zákazníku ve vybrané restauraci. Cílem práce je zjistit, jaké aspekty zákazníky ovlivňují a jak se zákazníci v konkrétní restauraci chovají. Teoretická část práce se skládá z literární rešerše a jsou zde vysvětleny základní pojmy, týkající se spotřebního a nákupního chování. V rámci praktické části byl proveden kvalitativní a kvantitativní výzkum a bylo využito tří metod pro získání primárních dat, jednalo se o metodu rozhovoru, pozorování a dotazování. Před zpracováním výsledků z dotazníkového šetření bylo stanoveno několik předpokladů, které následně byly vyvráceny či potvrzeny. Na základě výsledků z těchto tří metod byly stanoveny závěry a následná doporučení.cs
dc.format70
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectnákupní a spotřební chovánícs
dc.subjectfaktory ovlivňující nákupní chovánícs
dc.subjectkupní rozhodnutícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjectkvalitativní a kvantitativní výzkumcs
dc.titleVybrané aspekty nákupního a spotřebního chování zákazníků restauracecs
dc.title.alternativeSelected aspects of purchase and consumption behaviour of restaurant customersen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the purchase and consumption behaviour of customers in a selected restaurant. The aim of the thesis is to find out what aspects influence customers and how customers behave in a particular restaurant. The theoretical part of the thesis consists of a literature search and the basic concepts related to consumption and purchase behaviour are explained. In the practical part, qualitative and quantitative research was conducted and three methods were used to obtain primary data, these were interview, observation and questionnaire method. Before processing the results from the questionnaire survey, several assumptions were established and subsequently refuted or confirmed. Based on the results from these three methods, conclusions and subsequent recommendations were established.en
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedpurchase and consumption behaviouren
dc.subject.translatedfactors influencing purchase behaviouren
dc.subject.translatedpurchase decisionen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedrestauranten
dc.subject.translatedqualitative and quantitative researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Uhlova Tereza 2023.pdfPlný text práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Uhlova_Tereza_o.pdfPosudek oponenta práce124,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Uhlova_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce117,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52425

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.