Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLouda Tomáš, JUDr. CSc.
dc.contributor.authorMašát, Marek
dc.contributor.refereeValeš Lukáš, Doc. PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-2-3
dc.date.accessioned2023-06-09T11:33:57Z-
dc.date.available2022-3-31
dc.date.available2023-06-09T11:33:57Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-10-31
dc.identifier92381
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52629-
dc.description.abstractTato diplomová práce se primárně věnuje vybraným kompetencím Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ). Autor práce se rozhodl téma práce zúžit pouze na oblast ochrany spotřebitele na poli elektronických komunikací. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž autor prokládá teoretický základ příklady z praxe a zaměřuje se na problematické okruhy, které opakovaně činí spotřebitelům potíže.cs
dc.format80 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectčeský telekomunikační úřadcs
dc.subjectsprávní řízenícs
dc.subjectsporné řízenícs
dc.subjectochrana spotřebitelecs
dc.subjecttelemarketingcs
dc.titleKompetence ústředních správních orgánů na příkladu Českého telekomunikačního úřaducs
dc.title.alternativeCompetencies of Central Administrative Bodies on The Example of The Czech Telecommunication Officeen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnická
dc.thesis.degree-programPrávo a právní věda
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe primary focus of this diploma thesis are various selected competencies The Czech Telecommunication Office (ČTÚ) has. The author has choosen to narrow the topic down therefore the thesis tackles only consumer protection law within the telecomunnication field. This thesis is divided into a theoretical and a practical part and the author is interleaving the theoretical basis with practical examples while highlighting problematic areas in which the consumers make mistakes repeatedly.en
dc.subject.translatedthe czech telecommunication officeen
dc.subject.translatedadministrative procedureen
dc.subject.translatedcontentious procedureen
dc.subject.translatedconsumer protectionen
dc.subject.translatedtelemarketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KSR)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomka - Masat.pdfPlný text práce1,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Masat DP M - posudek OP.pdfPosudek oponenta práce383,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Masat M - protokol DP.pdfPrůběh obhajoby práce273,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Masat M- posudek VP.pdfPosudek vedoucího práce639,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52629

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.