Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBartl, Matouš
dc.contributor.authorHutr, Jan
dc.contributor.refereeKubík, Michal
dc.date.accepted2012-05-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:47:32Z
dc.date.available2011-10-17cs
dc.date.available2013-06-19T06:47:32Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-11
dc.identifier48250
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5268
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na jednotlivé prvky spalovacího motoru s elektronickým vstřikováním paliva. Jsou zde rozebrány jednotlivé senzory a jejich význam pro určení předstihu a úhlu vstřiku. Dále je zde nastíněno jak informace z těchto senzorů zpracovat a vyhodnotit.cs
dc.format23 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=48250-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředstihcs
dc.subjectúhel vstřikucs
dc.subjectvstřikovačcs
dc.subjectzapalovací cívkacs
dc.subjectzapalovánícs
dc.subjectlambda sondacs
dc.subject3 cestný katalyzátorcs
dc.subjectsoučinitel přebytku vzduchucs
dc.subjectmnožství a hustota vzduchucs
dc.subjectzatížení motorucs
dc.subjectškrticí klapkacs
dc.titleJednotka pro adaptaci předstihu a úhlu vstřiku motocyklucs
dc.title.alternativeControl unit for adaptation of motorcycle engine timing and injection angleen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra aplikované elektroniky a telekomunikacícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on component parts of internal combustion engine with electronic fuel injection. There are described individual sensors and their importance for assignation advance fire and angle of fuel injection. Also, there is sketched out, how could be the information from the sensors processed and analyzed.en
dc.subject.translatedadvance fireen
dc.subject.translatedangle of fuel beamen
dc.subject.translatedignition coilen
dc.subject.translatedignitionen
dc.subject.translatedlambda probeen
dc.subject.translatedthree-way catalytic converteren
dc.subject.translatedcoefficient of surplus airen
dc.subject.translatedamount and density of airen
dc.subject.translatedload on motoren
dc.subject.translatedthrottle-valveen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jednotka_pro_adp_predstihu_a_uhluu_vstriku.pdfPlný text práce3,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
048250_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce330,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
048250_oponent.pdfPosudek oponenta práce495,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
048250_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce130,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5268

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.