Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorTaušek, Štěpán
dc.contributor.refereeKolářová Kamila, Mgr.
dc.date.accepted2021-6-7
dc.date.accessioned2023-06-13T07:56:45Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2023-06-13T07:56:45Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-8
dc.identifier85858
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52918-
dc.description.abstractTéma diplomové práce se zabývá marketingovou komunikací Západočeské univerzity v Plzni (ZČU) vůči potenciálním uchazečům o studium. Představeny jsou teoretická východiska této problematiky, jako je pojem marketingová komunikace, specifika zákazníků a komunikační mix. Ten je poté blíže představený právě z pohledu ZČU. Kvantitativní výzkum, vytvořený ve spolupráci s odborem vnějších vztahů ZČU, je provedený prostřednictvím dotazníkového šetření, které zkoumalo názory studentů prvních a druhých ročníků bakalářského studia na ZČU na vybraná témata z marketingové komunikace ZČU. Získaná data byla vyhodnocena pomocí statistických výpočtů, které sloužily k potvrzení či vyvrácení předem stanovených hypotéz. Na základě výsledků byla navržena adekvátní řešení, která pomohou odboru vnějších vztahů ke zlepšení marketingové komunikace vůči potenciálním uchazečům o studium.cs
dc.format86 s. (137 533 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectpotenciální uchazečics
dc.titleMarketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studiumcs
dc.title.alternativeMarketing communication of a selected university towards potential applicants for studyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of the thesis deals with the marketing communication of the University of West Bohemia in Pilsen (UWB) towards potential applicants for study. Theoretical background of this issue is presented, such as the concept of marketing communication, customer specifics and communication mix which is introduced in more detail from the point of view of the UWB afterwards. Quantitative research, created for the Department of External Relations of the UWB, is conducted through a questionnaire survey which examined the views of first and second years students of bachelor's studies at the UWB on selected topics from UWB marketing communication. The obtained data were evaluated using statistical calculations which served to confirm or refute predetermined hypotheses. Based on the results adequate solutions were proposed to help the Department of External Relations to improve marketing communication with potential applicants.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedpotential applicantsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Tausek_K19N0078P.pdfPlný text práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tausek_Stepan_v.pdfPosudek vedoucího práce224,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tausek_Stepan_o.pdfPosudek oponenta práce359,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tausek_Stepan_ob.pdfPrůběh obhajoby práce31,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52918

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.