Název: SCÉNICKÝ PROJEKT
Další názvy: SCENE PROJECT
Autoři: Kurmakaeva, Dinara
Vedoucí práce/školitel: Morávek Jan, MgA.
Oponent: Vančát Jaroslav, Doc. PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53099
Klíčová slova: virtuální realita;hra lila;aplikace;fyzické zdraví;psychické zdraví;meditace;umělá inteligence;interaktivní aplikace;multimediální umění.
Klíčová slova v dalším jazyce: virtual reality;lila game;application;physical health;mental health;meditation;artificial intelligence;interactive application;multimedia art.
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření interaktivní virtuální reality pro hraní tradiční staroindické hry Lila. Cílem práce bylo vytvořit autentický scénický project - herní svět, ve kterém se hráči mohou ponořit do světa hry a hrát ji v reálném čase. Pro vytvoření projektu byly využity moderní technologie, včetně neuronových sítí, a metody tvorby interaktivních virtuálních světů. V rámci bakalářské práce byl vytvořen scénický project pro herní svět. Hráči mají možnost prozkoumávat prostředí a hrát hru Lila. Součástí práce byla také aplikace v Telegramu s botem, který uživatelům poskytuje meditace a lekce jógy na vyžádání, aby uživatelé mohli udržovat své fyzické a psychické zdraví. Výsledkem této bakalářské práce je scénický project pro interaktivní virtuální svět. Práce ukazuje, jak moderní technologie mohou být využity k vytvoření nových zážitků a způsobů zábavy, a také jak mohou být využity k podpoře fyzického a psychického zdraví.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis focuses on creating an interactive virtual reality for playing the traditional ancient Indian game Lila. The aim of the thesis was to create an authentic scenic project - a gaming world in which players can immerse themselves and play the game in real-time. Modern technologies, including neural networks, were used to create the project. As part of the bachelor thesis, a scenic project was created for the gaming world. Players have the opportunity to explore the environment and play the game Lila. The work also included an application in Telegram with a bot that provides users with meditations and yoga lessons on demand, so that users can maintain their physical and mental health. The result of this bachelor thesis is a scenic project for an interactive virtual world. The work shows how modern technologies can be used to create new experiences and forms of entertainment, as well as how they can be used to support physical and mental health.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kvalifikacni prace-D19B0155P.pdfPlný text práce6,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kurmakaeva_v.docxPosudek vedoucího práce38,12 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Kurmakaeva_o.docxPosudek oponenta práce35,39 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Kurmakaeva.pdfPrůběh obhajoby práce47,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53099

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.