Title: SCÉNICKÝ PROJEKT
Other Titles: SCENE PROJECT
Authors: Kurmakaeva, Dinara
Advisor: Morávek Jan, MgA.
Referee: Vančát Jaroslav, Doc. PhDr. Ph.D.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53099
Keywords: virtuální realita;hra lila;aplikace;fyzické zdraví;psychické zdraví;meditace;umělá inteligence;interaktivní aplikace;multimediální umění.
Keywords in different language: virtual reality;lila game;application;physical health;mental health;meditation;artificial intelligence;interactive application;multimedia art.
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření interaktivní virtuální reality pro hraní tradiční staroindické hry Lila. Cílem práce bylo vytvořit autentický scénický project - herní svět, ve kterém se hráči mohou ponořit do světa hry a hrát ji v reálném čase. Pro vytvoření projektu byly využity moderní technologie, včetně neuronových sítí, a metody tvorby interaktivních virtuálních světů. V rámci bakalářské práce byl vytvořen scénický project pro herní svět. Hráči mají možnost prozkoumávat prostředí a hrát hru Lila. Součástí práce byla také aplikace v Telegramu s botem, který uživatelům poskytuje meditace a lekce jógy na vyžádání, aby uživatelé mohli udržovat své fyzické a psychické zdraví. Výsledkem této bakalářské práce je scénický project pro interaktivní virtuální svět. Práce ukazuje, jak moderní technologie mohou být využity k vytvoření nových zážitků a způsobů zábavy, a také jak mohou být využity k podpoře fyzického a psychického zdraví.
Abstract in different language: The bachelor thesis focuses on creating an interactive virtual reality for playing the traditional ancient Indian game Lila. The aim of the thesis was to create an authentic scenic project - a gaming world in which players can immerse themselves and play the game in real-time. Modern technologies, including neural networks, were used to create the project. As part of the bachelor thesis, a scenic project was created for the gaming world. Players have the opportunity to explore the environment and play the game Lila. The work also included an application in Telegram with a bot that provides users with meditations and yoga lessons on demand, so that users can maintain their physical and mental health. The result of this bachelor thesis is a scenic project for an interactive virtual world. The work shows how modern technologies can be used to create new experiences and forms of entertainment, as well as how they can be used to support physical and mental health.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kvalifikacni prace-D19B0155P.pdfPlný text práce6,93 MBAdobe PDFView/Open
Kurmakaeva_v.docxPosudek vedoucího práce38,12 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Kurmakaeva_o.docxPosudek oponenta práce35,39 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Kurmakaeva.pdfPrůběh obhajoby práce47,65 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/53099

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.