Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorStašková Šárka, Mgr.
dc.contributor.authorKohoutová, Eva
dc.contributor.refereeMistrová Eliška, MUDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-20
dc.date.accessioned2023-08-02T10:42:26Z-
dc.date.available2022-5-2
dc.date.available2023-08-02T10:42:26Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-3-31
dc.identifier94285
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53196-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá faktory ovlivňující edukaci pacientů s bolestmi zad a prošetřením přístupu pacientů k režimovým opatřením. V teorii je popisován vertebrogenní algický syndrom, zásady edukace a faktory ovlivňující edukaci. Šetření v praktické části obsahuje dvě části. Kvantitativní část proběhla formou dotazníku s účastní 57 respondentů a kvalitativní výzkum proběhl ve formě vytvoření edukačního letáku pro pacienty s diagnozou vertebrogenního algického syndromu a jeho následné otestování 11 respondenty, kdy zpětná vazba byla získána na základě strukturovaného telefonického rozhovoru.cs
dc.format60 s
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectedukacecs
dc.subjectbolesti zadcs
dc.subjectškola zadcs
dc.subjectpřístup k pacientovics
dc.titleEdukace pacienta s vertebrogenním algickým syndromemcs
dc.title.alternativeEducation of a patient with vertebrogenic algic syndromeen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií
dc.thesis.degree-programFyzioterapie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the factors affecting the education of patients with back pain and the investigation of patients' approach to regimen measures. Vertebrogenic algic syndrome, principles of education and factors affecting education are described in theory. The investigation in the practical part consists of two parts. The quantitative part took place in the form of a questionnaire with the participation of 57 respondents, and the qualitative research took place in the form of the creation of an educational leaflet for patients with a diagnosis of vertebrogenic algic syndrome and its subsequent testing by 11 respondents, when feedback was obtained on the basis of a structured telephone interview.en
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedback painen
dc.subject.translatedback schoolen
dc.subject.translatedaccess to the patienten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kohoutova_Eva_FYT_BP.pdfPlný text práce3,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2_BP_OP_Kohoutova.pdfPosudek oponenta práce308,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
1_BP_VEDOUCI_POSUDEK Kohoutova.pdfPosudek vedoucího práce283,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kohoutova.pdfPrůběh obhajoby práce358,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53196

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.