Název: Míra rizika syndromu vyhoření učitelů základních škol a její nárůst během pandemie covid-19
Další názvy: The degree of risk of burnout syndrome in primary and lower-secondary school teachers and its increase during the covid-19 pandemic
Autoři: Chu, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Svoboda Michal, PhDr. Mgr. Ph.D.
Oponent: Klimtová Václava, Mgr.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53236
Klíčová slova: syndrom vyhoření;duševní zdraví;pandemie;covid-19;základní škola;distanční výuka
Klíčová slova v dalším jazyce: burnout;mental health;pandemic;covid-19;primary school;lower-secondary school;remote teaching
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření u učitelů základních škol a možným nárůstem rizika jeho výskytu v období pandemie covid-19. Teoretická část poskytuje základní informace k tématu, z těch poté vychází výzkum v praktické části. Cílem je získat aktuální data o výskytu syndromu vyhoření, jejich porovnání s údaji z doby pandemie a pojmenování nejsilnějších stresorů, které k vyhoření přispívají.
Abstrakt v dalším jazyce: The work deals with the issue of burnout syndrome among primary and lower-secondary school teachers and the possible increase in the risk of its occurrence during the covid-19 pandemic. The theoretical part provides basic information on the topic, from which the research in the practical part is based. The goal is to obtain current data on the occurrence of burnout syndrome, compare them with data from the time of the pandemic, and name the strongest stressors that contribute to burnout.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Chu_Diplomova_prace.pdfPlný text práce1,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chu VP.pdfPosudek vedoucího práce205,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chu OP057.pdfPosudek oponenta práce108,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chu O056.pdfPrůběh obhajoby práce20,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53236

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.