Název: | Školní připravenost v oblasti grafomotoriky dětí předškolního věku na vybraných MŠ |
Další názvy: | School readiness relating to graphomotor skills in preschool children in selected nursery schools |
Autoři: | Burešová, Anna |
Vedoucí práce/školitel: | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Koželuhová Eva, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53252 |
Klíčová slova: | mateřská škola;grafomotorika;předškolní věk dítěte;školní připravenost;školní zralost;vývoj kresby |
Klíčová slova v dalším jazyce: | keywords: nursery school;graphomotor skills;preschool age;school readiness;school maturity;drawing development |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce na téma Školní připravenost v oblasti grafomotoriky dětí předškolního věku na vybraných MŠ se zabývá školní připraveností v oblasti grafomotoriky předškolních dětí. Cílem bylo zjistit, jak předškolní děti zvládají úchop psacího náčiní, jaké držení těla zaujímají během grafomotorických cvičení a jak jsou z hlediska grafomotoriky připraveny na vstup na základní školu. V teoretické části jsou objasněny pojmy školní zralost, školní připravenost, předškolní věk dítěte a grafomotorika. Je také charakterizován předškolní věk dítěte. Ve výzkumu jsou stanoveny cíle a pro jejich stanovení byl zvolen kvalitativní výzkum. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor's thesis entitled School Readiness Relating to Graphomotor Skills in Preschool Children in Selected Nursery Schools deals with school readiness in terms of graphomotor skills in preschool children. The thesis aims to identify how preschoolers manage the correct pencil grasp, what posture they have when doing graphomotor skills exercises and if they are ready for school in terms of graphomotor skills. The theoretical section of the thesis describes key terms such as school maturity, school readiness, preschool age and graphomotor skills. The research section explores the objectives of the thesis. The research method chosen to achieve these objectives is the qualitative research. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Skolni pripravenost v oblasti grafomotoriky deti predskolniho veku na vybranych MS.pdf | Plný text práce | 4,25 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP_ved_Anna Buresova_UMS_2022.doc | Posudek vedoucího práce | 44,5 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
vskp_posudek-P18B0046K.pdf | Posudek oponenta práce | 51,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Buresova O073.pdf | Průběh obhajoby práce | 37,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53252
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.