Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVýchodská Helena, PaedDr.
dc.contributor.authorSuchá, Eliška
dc.contributor.refereeMorávková Naděžda, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-6
dc.date.accessioned2023-09-11T22:21:39Z-
dc.date.available2020-12-16
dc.date.available2023-09-11T22:21:39Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-30
dc.identifier87423
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54005-
dc.description.abstractPředmětem zkoumání této diplomové práce je utvoření vhodného didaktického materiálu pro výuku vybraných kapitol z dějin lékařství v rámci výuky dějepisu na středních zdravotnických školách. Tato práce obsahuje analýzu současné metodiky tvorby obsahu pro výuku dějepisu, a to konkrétně analýzu RVP SOV (pro odborné vzdělávání, v tomto případě zdravotnické lyceum) a ŠVP Střední zdravotnické školy a Vyšší odborné školy zdravotnické v Plzni, na jejímž základě vhodným způsobem navrhuje implementaci vybraných témat z dějin lékařství do hodin dějepisu.cs
dc.format87
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdějiny lékařstvícs
dc.subjectanalýza rvp pro střední zdravotnické školycs
dc.subjectanalýza švp szšvošzcs
dc.subjecthippokratescs
dc.subjectlapbookcs
dc.subjectgalenoscs
dc.subjectmyšlenková mapa - morcs
dc.subjectarabské středověké lékařstvícs
dc.subjectkřesťanské středověké lékařstvícs
dc.subjectočkovánícs
dc.subjectvznik moderních lékařských oborů v 19. stoletícs
dc.subjectpenicilincs
dc.titleDějiny lékařství Problematická místa dějepisného kurikula na regionálních zdravotnických SOŠcs
dc.title.alternativeHistory of medicine Problematic places in the historical curriculum at regional medical high schoolsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství dějepisu pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe goal of this diploma thesis is the creation of approviate didactic material for teaching selected chapters from the history of medicine as part of history lessons in medical high schools. The material has been compiled based on a detailed analysis of both the state curriculum framework and school curriculum framework. This analysis appropriately proposes the integration of chosen chapters from the history of medicine into history teaching.en
dc.subject.translatedhistory of medicineen
dc.subject.translatedanalysis of the national curriculum framework for secondary medical schoolsen
dc.subject.translatedanalysis of the school educational program for secondary vocational health schoolsen
dc.subject.translatedhippocratesen
dc.subject.translatedlapbooken
dc.subject.translatedgalenen
dc.subject.translatedmind map - plagueen
dc.subject.translatedarabic medieval medicineen
dc.subject.translatedchristian medieval medicineen
dc.subject.translatedvaccinationen
dc.subject.translatedemergence of modern medical disciplines in the 19th centuryen
dc.subject.translatedpenicillinen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KHI)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sucha Eliska.pdfPlný text práce5,44 MBAdobe PDFView/Open
Sucha Eliska O.pdfPosudek oponenta práce235,77 kBAdobe PDFView/Open
Sucha Eliska V.pdfPosudek vedoucího práce264,3 kBAdobe PDFView/Open
Sucha Eliska P.pdfPrůběh obhajoby práce56,14 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54005

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.