Název: | Školní QR dílna |
Další názvy: | School QR workshop |
Autoři: | Valovič, Tomáš |
Vedoucí práce/školitel: | Frank Filip, Mgr. |
Oponent: | Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/54018 |
Klíčová slova: | qr kód;čárový kód;maska qr kódu;webové návody;bozp;kvalitativní výzkum;hloubkový rozhovor |
Klíčová slova v dalším jazyce: | qr code;barcode;qr code mask;web tutorials;ohs;qualitative research;in-depth interview |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření webových návodů, které se budou zabývat efektivní a bezpečnou prací s vybranými stroje v dílně. Práce je rozdělena do dvou částí. První pojednává o teorii QR kódů a o kvalitativním výzkumu. Věnovali jsme se funkcím jednotlivým částí, ze kterých se QR kód skládá, jeho praktickým využitím a jeho historií. Poté jsme popsali kvalitativní výzkum a jak s jeho pomocí sbírat data. Druhá kapitola je věnována praktické části práce, ve které jsme pomocí hloubkového rozhovoru se studenty potvrdili přínos webových návodů. Díky hloubkovému rozhovoru jsme zjistili, co se studentům na návodech líbí a co by udělali jinak. Studenti se nejvíce vyjadřovali ke grafickému provedení stránek, na kterých se návody nacházejí. Všichni z dotázaných se k návodům vyjádřili pozitivně a navrhovali rozšíření o další stroje. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This bachelor thesis is aimed at creating web-based tutorials that will address working efficiently and safely with selected machines in the workshop. The thesis is divided into two parts. The first deals with the theory of QR codes and qualitative research. We have looked at the functions of the different parts that make up a QR code, its practical applications and its history. We then described qualitative research and how to use it to collect data. The second chapter is devoted to the practical part of the thesis, in which we confirmed the benefits of web-based tutorials through in-depth interviews with students. Through the in-depth interview we found out what students like about the tutorials and what they would do differently. Students commented most on the graphic design of the pages on which the tutorials are located. All of the interviewees were positive about the tutorials and suggested adding more machines. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Skolni QR dilna - Valovic.pdf | Plný text práce | 1,25 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 64,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 63,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Valovic protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 202,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54018
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.