Title: | Online aplikace pro efektivní práci učitele |
Other Titles: | Online applications for effective work of teacher |
Authors: | Ruda, Petr |
Advisor: | Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/54023 |
Keywords: | online aplikace;zefektivnění práce učitele;manuál;infografika;administrativní a organizační činnosti učitele |
Keywords in different language: | online applications;streamlining work of teacher;manual;infographics;administrative and organizational activities of teacher |
Abstract: | Tato bakalářská práce se zabývá zefektivněním práce učitele mimo výuku prostřednictvím online aplikací. Cílem bylo představit vybrané administrativní a organizační činnosti, realizovat dotazníkové šetření a najít kritické oblasti, kde by aplikace mohli usnadnit práci, vytvořit manuály k aplikacím v těchto oblastech a představit je v infografice. |
Abstract in different language: | This bachelor's thesis deals with streamlining the teacher's work outside of the education through online applications. The goalwas to present selected administrative and organizational activities, realize a questionnaire survey and find critical areas where applications could simplify work, create application manuals in these areas and introduce them in infographics. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska_prace.pdf | Plný text práce | 3,25 MB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 59,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 58,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Ruda protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 278,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Prilohy.rar | VŠKP - příloha | 2,51 MB | RAR | View/Open Request a copy |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/54023
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.