Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorLafatová, Kateřina
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-7
dc.date.accessioned2023-09-11T22:23:39Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-09-11T22:23:39Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-8-21
dc.identifier92698
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54153-
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá analýzou vnímání zákazníka ve veřejné dopravě. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska ohledně hodnot, spokojenosti, kvality a loajality a jejich měření. Praktická část práce je zaměřena na společnost České dráhy a.s. Pomocí dotazníkového šetření byl proveden výzkum ohledně vnímané kvality, spokojenosti a loajality cestujících. K analýze kvality služeb je využita metoda IPA neboli okno zákazníka. Výzkum spokojenosti je proveden pomocí Evropské indexu spokojenosti zákazníka. Zákaznická loajalita je zkoumána pomocí indexu loajality a Net Promoter Score. Pro možné porovnání výsledků je výzkum použit rovněž na konkurentního dopravce RegioJet a.s.cs
dc.format86
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectkvalita služebcs
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectveřejná železniční dopravacs
dc.subjecthodnotacs
dc.titleVýzkum vybraného aspektu hodnoty pro zákazníka ve veřejné dopravěcs
dc.title.alternativeResearch on a selected aspect of customer value in public transporten
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe submitted thesis deals with the analysis of customer values in public transport. The first part of the thesis defines the theoretical foundations regarding values, satisfaction, quality, and loyalty, as well as their measurement. The practical part focuses on the company České dráhy a.s. Through a questionnaire survey, research was conducted regarding the perceived quality, satisfaction, and loyalty of passengers. Importance Performance Analysis (IPA) is used for the analysis of service quality. Satisfaction research is carried out using the European Customer Satisfaction Index. Customer loyalty is examined using the Loyalty Index and Net Promoter Score. For potential result comparison, the research is also applied to the competing carrier, RegioJet a.s.en
dc.subject.translatedsatisfactionen
dc.subject.translatedservice qualityen
dc.subject.translatedloyaltyen
dc.subject.translatedpublic train transporten
dc.subject.translatedvalueen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Katerina Lafatova.pdfPlný text práce3,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lafatova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce123,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lafatova_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce123,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Diplomova_prace_Katerina_Lafatova.pdfVŠKP - příloha3,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54153

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.