Název: Specifika marketingového strategického plánování v sektoru veřejné osobní dopravy – případová studie vybraného podniku
Další názvy: Specificity of marketing strategic planning in the public passenger transport sector - a case study of a selected company
Autoři: Komorousová, Veronika
Jakubíková, Dagmar
Citace zdrojového dokumentu: ŠLECHTOVÁ SOJKOVÁ, O. (ed.) Trendy v podnikání 2022, Plzeň 2023, s. 120-130.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Faculty of Economics University of West Bohemia
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/54505
ISBN: 978-80-261-1129-0
Klíčová slova: veřejná osobní doprava;marketingové plánování;marketingový mix
Klíčová slova v dalším jazyce: public passenger transport;marketing planning;marketing mix
Abstrakt v dalším jazyce: Due to the current development of the environment, new opportunities are opening up for public passenger transport. Along with this, strategic marketing management, especially the planning stage, is becoming more important. The aim of the article is to point out the specifics of the public passenger transport sector, to evaluate the partial stages of marketing strategic planning and individual elements of the marketing mix. In this respect, a case study of a specific company (Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.) is also performed, and the results of the analyzes are discussed.
Práva: © Authors of papers
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KFU)
Konferenční příspěvky / Conference papers (KMO)
Trendy v podnikání 2022
Trendy v podnikání 2022

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
SbornikPrispevkuKonference_TVP_2022_uvod.pdfPlný text388,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SbornikPrispevkuKonference_TVP_2022-120-130.pdfPlný text309,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54505

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.