Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorCafourková, Kateřina
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:02:07Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2024-07-12T09:02:07Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier92695
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55781-
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na hodnocení spokojenosti a profil návštěvníka Šumavy. Cílem diplomové práce je analyzovat profil návštěvníka Šumavy, posoudit spokojenost návštěvníků a sestavit návrh ke zvýšení spokojenosti v dané oblasti. Dílčím cílem je stanovit výzkumné otázky, určit hypotézy a zvolit vhodné metody pro získání dat k sestavení profilu návštěvníka Šumavy. Práce je strukturována do teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje definování základních pojmů souvisejících s cestovním ruchem, destinací, službami, spokojeností, loajalitou a profilem návštěvníka. Praktická část zahrnuje specifikaci sledované lokality, popis primární a sekundární nabídky Šumavy, představení projektu We Love Šumava, prezentaci výsledků dotazníkového průzkumu, sestavení profilu typického návštěvníka a následného vyhotovení návrhu na zlepšení spokojenosti návštěvníků. Data byla sbírána prostřednictvím online dotazníkového šetření, které probíhalo v období od půlky července do půlky září roku 2023. Na základě získaných dat je navrženo opatření s cílem řešit identifikovaný problém. Návrhem je vybudování sociálního zařízení veřejného WC na velkých záchytných a zároveň odlehlých parkovištích mimo územní sídla. Předpokladem realizace projektu je eliminace množství odpadu v lesích, které je též jedním z bodů nespokojenosti návštěvníků.cs
dc.format116 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectspokojenost návštěvníkůcs
dc.subjectšumavacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectprofil návštěvníkacs
dc.titleŠumava pohledem návštěvníkůcs
dc.title.alternativeŠumava from visitor's point of viewen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe master's thesis focuses on the evaluation of the satisfaction and profile of visitor to Šumava region. The aim of the master's thesis is to analyze the visitor's profile to Šumava, assess visitor satisfaction, and develop proposals to increase satisfaction in the area. The partial goal is to establish research questions, determine hypotheses, and select appropriate methods to obtain data for compiling the visitor's profile. The thesis is structured into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with defining key concepts related to tourism, destinations, services, satisfaction, loyalty and visitor profile. The practical part includes the specification of the study area, description of the primary and secondary offer of Šumava, presentation of the We Love Šumava project, presentation of the results of a questionnaire survey, compilation of a typical visitor profile and subsequent preparation of a proposal for improving visitor satisfaction. The data were collected through an online questionnaire survey, which took place in the period from mid-July to mid-September of 2023. Based on the obtained data, a measure is proposed with the aim of solving the identified problem. The proposal is to build a social facility of public toilets in large catchment and at the same time remote parking lots outside the territorial settlements. The prerequisite for the implementation of the project is the removal of the amount of waste in the forests, which is also one of the points of visitor's dissatisfaction.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedvisitor satisfactionen
dc.subject.translatedšumava regionen
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
dc.subject.translatedtourists segmentationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Katerina Cafourkova.pdfPlný text práce3,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KMO_vedouci_DP_23_24-Cafourkova-Katerina.pdfPosudek vedoucího práce123,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Katerina_Cafourkova_O.pdfPosudek oponenta práce124,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55781

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.