Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorTurner, Jolana
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-2-1
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:17Z-
dc.date.available2023-2-6
dc.date.available2024-07-12T09:03:17Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2023-8-20
dc.identifier94418
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55945-
dc.description.abstractPráce je věnován vzniku marketingového plánu a jeho náležitostem. Teoretická část bakalářské práce obsahuje a vysvětluje pojmy jako je marketing, marketing na internetu, strategické plánování, marketingový mix. V praktické části bakalářské práci se věnuji tvorbě marketingového plánu u nové zakládaného podniku. Využívá nástrojů jako je marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza. Práce zkoumá, zda by tento podnik měl úspěch v Plzeňském kraji, zkoumá konkurenci v okolí plánovaného podniku a zjišťuje touhy zákazníků. Dotazníkové šetření bylo zaměřeno na potencionální zákazníky podniku. Díky těmto výsledkům byly zjištěny informace o požadavkách klientů v Plzeňském kraji a podnik pomocí těchto výsledků může tvořit marketingovou kampaň, která zaujme a přiláká nové klienty. Na závěr se práce věnuje programu a vyhodnocení.cs
dc.format89 s. (81 561 znaků).
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectpest analýzacs
dc.subjectstrategické plánovánícs
dc.titleTvorba marketingového plánu vybraného podnikucs
dc.title.alternativeCreation of marketing plan for selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is dedicated to the creation of the marketing plan for selected company and its requirements. The theoretical part of the bachelor thesis contains and explains concepts such as marketing ,internet marketing, strategic planning, BCG matrix and marketing mix. The practical part of the bachelor thesis deals with the creation of the marketing plan for newly esteblished business. It uses tools such as marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis. The thesis examines whether this business would be a success in the Pilsen region, examines the competition around the planned business and identifies customer needs and desires . The questionnaire research was focused on potential customers of the enterprise. With these results, information about the demands of clients in the Pilsen region was identified and the business can use these results to create a marketing campaign that will attract and engage new clients. Finally, the thesis focuses on the program and evaluation.en
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedmarketing campaignen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedpest analysisen
dc.subject.translatedstrategic planningen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Turner-FINAL.pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Turner_Jolana_v.pdfPosudek vedoucího práce120,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Turner_Jolana_o.pdfPosudek oponenta práce232,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55945

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.